Ve škole

272 13 0
                                    

Claire pojď sem! Zavolala na Claire její nejlepší kamarádka Kate. Nechtěla by jsi jít do kina? zeptala se Kate. Já jsem ji odpověděla: Ano moc ráda.
Šla jsem se nasvačit. Přišel ke mě jeden kluk a vzal mi penál. Když jsem si ho chtěla vzít Patrick ho hodil Alexovi abych ho nechytila. Pořád si tam s ním házeli. Těsně před příchodem učitele mi penál vrátili.

Další přestávku si ze mě dělali srandu. A takhle to pokračovalo celý školní rok. Nikomu jsem to neřekla, protože by jsi všichni ze třídy mysleli, že jsem žalovníček. Jediný kdo to ví je moje nejlepší kamarádka Kate.

Když jsem na nějakou otázku na kterou se zeptala paní učitelka odpověděla špatně všichni kluci se mi smáli hlavně Patrick. Nebo když jsem nevěděla kde čteme tak na mě všichni pokřikovali ať už konečně čtu a vůbec se nikdo neobtěžoval mi ukázat kde čteme.

Patrick si myslí, že je nějaký předseda třídy. Než k nám v 7. třídě nastoupil všichni jsme se spolu bavili. Byl ve třídě klid a nikdo se nikomu nesmál.

Někteří kluci se spolu nebaví, protože některá skupina je s Patrickem a někteří ho nesnáší tak jsou v jiné skupině. Prostě Patrick všechny rozhádal!!!!

Já se tak těším až budou prázdniny. Každým rokem o prázdninách jezdím k babičce na Orlík kde má svojí chatu. Je to tam hrozně super. Alespoň se tam odreaguji. Budu chodit na procházky, vykoupat se na koupaliště, chodit na letní kino a venčit Ronnyho. Je to stěně které babička dostala k narozeninám od mamky s taťkou aby tam nebyla sama, protože jí umřel dědeček.

Vedle babičky chaty prodávají nějací mladý lidé jejich chatu. Jsem zvědavá jestli už jí prodali a hlavně komu. Třeba to koupí nějaká rodina, která má stejně staré dítě jako jsem já 14 let. V té oblasti ve které bydlí babička nejsou žádný děti s kterými bych si mohla hrát. Buď jsou tam staří lidé a nebo lidé kterým je přes 20 let a skoro vůbec tam nejezdí.

UŽ JE KONEC ŠKOLNÍHO ROKU A JSOU 2 MĚSÍCE PRÁZDNIN. JUPÍÍÍÍ!!!!

Za týden jedu k babičce na chatu už se moc těším.

Dlouhá léta Kde žijí příběhy. Začni objevovat