Ronny se ztratil!!

139 7 0
                                    

Konverzace

Patrick:   Ahoj Claire. <3

Clare:   Ahoj Patricku. <3

Patrick:   Chtěla by jsi jít k nám na chatu babička jede dnes pryč.

Claire:  Jo strašně ráda přijdu!

Patrick: V kolik přijdeš?

Claire:    Přijdu někdy k večeru.

Patrick:   Ok budu se těšit lásko <3

Claire:   Já taky miláčku <3

Co tam asi budeme dělat? Budeme se koukat na filmy nebo hrát nějakou hru?
Tohle všechno se honí Claire v hlavě.

Claire šla napsat Kate!

Konverzace

Claire:   Ahoj Kate něco se včera mezi Patrickem a mnou stalo! Ale bylo to super!

Kate:   Cože?? A co se tedy stalo??!!

Claire:   No prostě jsme se šli projít a...

Kate:   Co a??

Claire:   A řekla jsem mu co k němu cítím, že ho miluji a on mě začal líbat pak mě začal svlékat a najednou jsme byli v sobě.

Kate:   Fakt?? Tomu nemůžu uvěřit :o

Claire:    Dneska mě pozval k nim na chatu prý jeho babička není doma.

Kate:   Tak mi pak napiš co se dělo!

Claire:   Jasně.

Kate:   Tak ahoj.

Claire:    Ahoj.

Rozhodla jsem se, že než půjdu k Patrickovi vyvenčím Ronnyho. Ronny už se hrozně moc těšil. Je to ještě štěňátko a pořád si chce hrát. Šla jsem s ním do lesa a pak na tu louku kde jsme byli s Patrickem. Sedla jsem si na to samé místo kde jsme to dělali a zavřela oči. Všechno co jsme na tom místě dělali jsem si představovala. Bylo to super!

Jak jsem tak vzpomínala zapomněla jsem na Ronnyho!!

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Jak jsem tak vzpomínala zapomněla jsem na Ronnyho!!

Ro-Ro- Ronny?? Kde jsi??
Rychle jsem vběhla do lesa a křičela jsem RONNY! Ronny!

Kde muže být? Běžela jsem domů a
před vchodem do chaty jsem něco viděla, šla jsem blíže a stál tam Ronny!

Ronny!! Ty jsi mě vyděsil!! Cože?? To už je tolik hodin musím jít k tomu Patrickovi.

Dlouhá léta Kde žijí příběhy. Začni objevovat