Na louce

160 9 0
                                    

*Z pohledu Claire

Ahoj Patricku. Přemýšlela jsem nad tím co jsi mi včera řekl. Myslela jsem na to celý večer, nemohla jsem vůbec spát a teď mi konečně došlo co k tobě cítím!

*Z pohledu Patricka

Ahoj Claire. Jak si se teda rozhodla?

*Z pohledu Claire

Zjistila jsem,že tě miluji. A ráda bych s tebou chodila. Jestli to teda ještě platí.

Patrick chytil Claire za ruku. A řekl jí:   Jasně že to platí, já tě taky miluji. Oba dva si vzali ochranu.

Claire i Patrick si koukali do očí a pomalu se k sobě přibližovali. Když byli úplně u sebe začali se líbat.

Patrick Claire položil do trávy a začal jí sundavat oblečení

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


Patrick Claire položil do trávy a začal jí sundavat oblečení.
Claire nevadí ti to?? Zeptal se Patrick.
Claire odpověděla:   Jasně že ne, jsem hrozně ráda. Pokračuj!

Patrick Claire svlékl do podprsenky a kalhotek.
Claire opakovala to samé Patrickovi. Když byl Patrick v boxerkách, oba dva si svlékli i spodní prádlo.

Patricku dělej si se mnou co chceš. Řekla Claire Patrickovi. Patrick ho do ní  začal pomalu strkat. Claire nahlas vzdychá. Patrickovi se to vzdychání ale líbí, protože ho to vzrušuje. Čím víc Claire vzdychla tím rychleji to Patrick dělal.

Už to dělají asi 45 minut. Patrick už se udělal a Claire hned po něm.

Claire se svalila z Patricka a lehla si vedle něho. Oba dva potichu oddechovali a tlouklo jim srdce jako o závod.

Crrrr crrr crrrr začal zvonit Claire mobil. Volala babička protože se o Claire bojí. Říkala si:   Ta Claire je nějak moc dlouho pryč! Zkusím jí zavolat.

Claire telefon zvedla a řekla babičce, že už jde domů.

Patricku už musím jít domů babička má o mě strach. Patrick jen kývl hlavou.
Claire dala Patrickovi pusu na rozloučenou. A šla domů.

Dlouhá léta Kde žijí příběhy. Začni objevovat