U Patricka

145 7 0
                                    

Crrrr crrrr crrrr někdo zvoní!!
To bude Claire!!! Vykřikl Patrick. Měl hrozně velkou radost. Otevřel dveře a tam stála Claire. Hned jí dal pusu.

*Z pohledu Claire

Ahoj Patricku. Já jsem se na tebe hrozně těšila. Co budeme dělat?

*Z pohledu Patricka

Ahoj. Můžeme dělat co budeš chtít. Třeba koukat na nějaký film nebo si jen povídat.

Tak se můžeme koukat na nějakou komedii. Řekla Claire.

Patrick odpověděl:   Jasně.

*Z pohledu Claire

Viděla jsem jak to Patricka přestalo bavit. Oba dva jsme se na sebe podívali a já ho začala vášnivě líbat.
Patrick mě přenesl k němu do pokoje.
Už jsme v pokoji.

*Z pohledu Patricka

Už jsme v pokoji a já Claire opřel o zeď. Stále jsme se líbali a já ji začal osahávat. Otočili jsme se a Claire jsem hodil na postel. Začal jsem ji svlékat tričko a džínové kraťasy které měla na sobě. Byla už jen v podprsence a kalhotkách. Pak začala svlékat ona mě. Svlékly jsme si už si spodní prádlo.

*Z pohledu Claire

Byly jsme nahý. Sedla jsem si na Patricka a začal jsem mu dráždit jeho rozkrok. Pak si mě přehodil pod sebe a zasunul ho do mě. Chvíli to bolelo ale pak to bylo příjemné. Vzdychala jsem a Patrickovi se to líbilo a začal to dělat tvrdě a krutě pořádně jsem se ho držela. Pak jsem se udělala a on hned po mě.

*Z pohledu Patricka
Claire začala vzdychat. Ještě chvíli pojď, Patricku pojď už to bude!! Tohle mi pořád říkala. Poslechl jsem a přidal. Už jsme se udělali.

Crrr crrr crrr zvonil Patrickovi mobil. Volá babička!! Vykřikl Patrick.

Mezi tím co Patrick volá s babičkou se šla Claire osprchovat.

*Z pohledu Claire

To bylo super. Byl to ten nejlepší sex na světě!! Tohle se mi pořád točilo v hlavě. Měla jsem mokré vlasy tak jsem si je vyfénovala. Vyšla jsem z koupelny. A Patrick sedel na posteli. Řekla jsem mu,že už půjdu. Dala jsem mu pusu na rozloučenou.
A řekla:
MILUJI TĚ LÁSKO

Dlouhá léta Kde žijí příběhy. Začni objevovat