"Nın nın"
Pencereli kapı, birden üzerime doğru açıldı.
-Ahh Sidney hoşgeldin bende seni bekliyordum tatlım!
-Merhaba Miss Voorhes.
-Nasıl gidiyor?
-Herşey yolunda...
-Harika
-Hey, Dan burada mı?
Büyükannem bir an burnundan solumaya başlamıştı. Yüzü bembeyaz olmuş ve gözleri dolarmışçasına:
- O-o yukarıda , ama, rahatsız etmesen daha iyidir.
-Birşey mi oldu?
-Hiçbir şey.
Montumu koltuğa attığım gibi merdivenlerden Dan'in odasına çıktım. Kapısında garip fotoğraflar asılı idi. Bu daha çok pentagram gibiydi. Kapıyı usulca araladım ve göz ucundan içeriye bakmaya çabaladım. Odada kimse görünmüyordu. Karanlıktı, sadece ürkütücü sarı bir ışık içerisini aydınlatıyordu. Soğuktu. Kapıyı itip içeri girdim ve perdeyi koparırcasına esen rüzgarı engellemek için camı hışımla kapattım. Işıkları yakmaya çalıştım ancak yanmıyordu. Etrafa bakındım ve içimde sebepsizce bir ürperti belirdi. Odanın tavanlarında, gündemdeki paranormal olayları inceleyen kadın, "Maria Jones" un fotoğrafları, yaşanan birkaç korkunç olayın haberleri ve dahası psikolojik fotoğraflar asılıydı. Ancak işin garip yanı ise bu fotoğraflar, teker teker biryerden kesilmişti. Masaya yöneldim. Üzerinde kurukafalar, insan resimleri ve daha daha saçma ne varsa karşımda idi. Dan, böyle biri değildi. Bir psikopat gibi davranıyordu. Bunlar çok garipti. Kafamı tekrar tavana kaldıracakken, arkamda bir çocuk gölgesi ile hışımla önüme dönmüştüm. Kalbim yerinden çıkacak gibi idim. Dan denen bu çocuk , karşımda duruyordu. Ancak hareket etmiyordu. Göz bile kırpmıyordu. Sadece bana bakıyordu. Ürpermeye başlamıştım. Bu oda beni boğuyordu. Lafa girmeye başladım.
-Merhaba Dan, nasılsın.
Bir süre sonra, bakıştık ancak bana cevap vermeden gözlerini,gözlerimin içine dikmiş bana bakıyordu. Bakışlarındaki acı ve kibiri hissedebiliyordum.
-Ee, Dan. Merhaba .
-Ne istiyorsun ?
-Ahh, ben seni merak etmiştim. Ne kadarda büyümüşsün.
-Ben her zaman büyüğümdür.
- Odana ne yaptın böyle? Çok garip.
-Seni ilgilendirmez. Şimdi söyle ne istiyorsun?
Dilimi yutmuş gibi hissetmiştim. Küçük çocuğun bakışlarında negatif bir duygu hissediyordum.
-Sadece, ne yaptığını merak ettim.
- Merak edecek başka bir şey bul ozaman...
~ Scary Set ~