Bazen ansızın kişinin içine; bir dert, bir sıkıntı ve ruhsal olarak yorgunluk çökebiliyor.
Kişi bu tür gibi durumlarda kendini ansızın bir boşlukta gibi hissedip, derin düşüncelere kapılabiliyor.
Acaba seviliyor muyum ?
Acaba beni seviyor mu ?
Acaba beni düşünüyor mu ?
vb. Gibi cümleler kurulabiliyor. Burada önemli olan asıl nokta ise, bu cümleleri KİM için kurduğun.
Eski sevgilin olabilir, yeni tanıştığın biri olabilir, konuştuğun bir arkadaşın olabilir.. Gibi gibi
Aslında bir hata yapıyorsun farkında mısın ?
Olmayabilirsin bu yüzden gel seninle 2 dakika dertleşelim.
Şimdi senin kalbinin sevme seviyesini derecelendirirsek, sence senin kalbinin sevme derecesi ne kadardır ? Dur ben sana yardımcı olayım "Sonsuz." Evet yanlış duymadın sonsuz. Şimdi soracaksın neden peki kalbimin sevme derecesi sonsuz diye, gel o zaman sohbetimize devam edelim. ALLAH senin kalbine sonsuz sevebilme kabiliyeti vermiş. O sonsuz sevme kabiliyeti faniler için değil, Sonsuzu sevebilmen için var dostum.
O yüzden dostum hani diyorsun ya; Acaba seviliyor muyum ? Acaba beni seviyor mu ? Acaba beni düşünüyor mu ?
Neden cevabını alamıyorsun peki ? Çünkü soruyu "YANLIŞ" kişiye soruyorsun. Seni her an seven bir RABBİN var. Seni her an düşünen RABBİN var. Ve acaba seviliyor muyum diye soruyorsun. Evet dostum SEVİLİYORSUN hemde RABBİN tarafından..
Muhammed Tevfik Çet
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dert Etme Dua Et !
Short StoryDİKKAT! Bu kitapta "İslam" adı altında güzel sözler vardır, etkilenebilirsiniz...