#4

25 1 2
                                    

Als Lana me weer naar mijn kamer heeft gebracht en me op de bank heeft geholpen, open ik Netflix. En pak de zak m&m's die binnen handbereik staat. Ik hoe van m&m's. Maar wie niet? Eigenlijk hou ik gewoon van voedsel alleen. Ik zal je nog even een update geven van de training, of wat ik er doe. Dat hangt er vanaf hoe je het noemen wilt. Ergens heb ik het idee dat ik het al eerder verteld heb.

Maar goed, bij die training moet ik eerst proberen uit mijn rolstoel te komen. Als dat lukt, iets wat meestal wel lukt, moet ik tussen zo'n ding proberen te lopen. Ik weet dat het super vaag klinkt dus ik zal het even uitleggen. Ik had op de basisschool altijd een soort van brug voor turnen alleen dan zaten die twee stokken/ronde balken op gelijke hoogte en konden ze niet veranderd worden qua breedte. Tussen die twee dingers zat op de grond een soort plateau en wat ik er verder over moet vertellen weet ik ook niet. Als je me niet begrijpt (iets wat volkomen logisch is) bestaat er de altijd hulp biedende zoekmachine Google. Of je moet Bing of Yahoo willen gebruiken maar persoonlijk vind ik die echt de horror. Net zoals he feit dat ik The Visit nou niet bepaald een horrorfilm vind. en ik dwaal weer af. Een van mijn specialiteiten.

Verder kan ik nog uren klagen over die trainingen maar daar ga ik je niet mee lastigvallen. Dat doe ik niemand aan behalve mijn aartsvijand die ik (nog) niet heb.

Nadat ik een aflevering van de Peaky Blinders heb gekeken op Netflix, begin ik te twijfelen, ik kan nog een aflevering kijken of ik ga One Upon A Time kijken. Die laatste optie is wel veiliger aangezien mijn ouders komen binnen een uurtje, en dan zal je net zien dat er een fikse actiescene aan de gang is, in de straten van Birmingham, op het scherm van mijn fantastische *kuch* tv. Hij komt nog net niet uit het stenen tijdperk want er kan nog Netflix op. Ook al weet ik dat ik hoogstwaarschijnlijk totdat mijn ouders komen door netflix ga scrollen om een film of serie te vinden en dan heb ik nog niks gekeken.

Wat zei ik? Ik hoor nu net dat er bezoek voor me is en ik heb nog niks gevonden om te kijken.

'Hi! Hoe gaat het met je?'

———

Ben dus weer terug van weggeweest denk ik. Hoop ik odk. Ergens 5000 jaar geleden heb K dit hoofdstuk geschreven. Tis super kort maar t moest iets worden. Probeer T ergens komende week aan te passen. XXX

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Dec 02, 2018 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

Onbekend verledenWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu