Bab~6

45 3 0
                                    


Fuh!Shawl diperbetulkan.Akhirnya dia menang jugak.Haha.Dia akan mengenakan dress pink simple manakala angahnya yang akan memakai dress berwarna gold.Adiknya pula akan memakai dress berwarna silver.

Adiknya pula akan memakai dress berwarna silver

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Dress Iman waziha

Dress irsalina Waifa

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Dress irsalina Waifa

Dress Irdina Waira(dress sahaja)

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Dress Irdina Waira(dress sahaja)..
******************************Minyak wangi disemburkan.Pantulan cermin menayangkan imejnya yang menawan.Baginya dirinya tampak sungguh sempurna malam ini.Pasti ramai yang akan terpaut hati.Heels disarung lalu bodyguardnya mempersilakan dia masuk ke dalam kereta itu.
"Cik,cik nak saya tunggu atau pulang?" bodyguardnya yang bernama Dani itu menyoal.
"Balik je,tak payah tunggu I.I nak balik nanti, I balik dengan fatisha" bodyguardnya hanya mengangguk. Kereta bmw itu tiba diperkarangan mansion Rayfal dan Rayfan.Kaki melangkah masuk.Penyambut tetamu mempersilakan diri nya.
"Silakan,cik Serra Alwina" kakinya melangkah ke arah satu figura.
"Hey,Naufal Long time no see" Naufal dipeluknya.
"Oh,hei Serra.Well you know me.I'm a busy person.Ni pon I baru balik petang semalam" pelukan dileraikan.Senyuman manis terukir dibibir Serra.
"Serra" Rayfan tersenyum memandang gadis jelita itu.Rayfal masih tetap dengan wajah dinginnya.
"Hei,i miss u so much Rayfan" Rayfan dipeluknya.
"Hey Rayfal" Rayfal hanya mengangguk. Meluat betul dia dengan Serra ni.Tergedik gedik.Semua laki dia nak try.Herh.
(Irdina pov)
Irsalina membetulkan rambutnya yang telah dikerintingkan sikit itu.Maklumlah dia kan free hair.Hidayah tak sampai lagi😂.
Iman masih melekat dengan phonenya tu.Waiz?Herm..actually Waiz memang hensem malam ni.Huh..dengan suite hitamnya...huh merciks.
"Kau pahal dina,tengok tengok aku" waiz menjeling Irdina.
"Hensem betul abang malam ni.Kenapa?Kat sana Maya ada eh?" Mata waiz tertancap pada wajah irdina yang dimekap nipis oleh iman dan irsalina.
"Otak kau" nah!berdesup!Irdina merengus.Meluat!
20 minit berlalu dan akhirnya mereka tiba di mansion itu.Kereta alphard itu dibuka oleh Pak Ismal,driver mereka.
Iman memegang tangan irsalina manakala tangan irdina digenggam Waiz erat.Eleh!Tahu la aku paling cantik walaupun simple.Hoho.
"Silakan" seorang penyambut tetamu wanita memberikan senyuman yang manis.Kami melangkah masuk.Mak!Cantiknya!Besar pulak tu!Hoh
Konfem kaya ni!
"Waiz" satu suara menyapa.
(Naufal pov)
"Waiz" aku memanggil.Dia menoleh.Kemudian tersenyum manis.
"Bro!" hoi.Aku depan kau je kot tak yah la sapa cam aku kat dalam jamban.Bangang.
"Rindu gila kat kau" Naufal dipeluk.Haih..harini berapa orang nak peluk aku ni?Ish!
"Sape ni?" Naufal bertanya kepada Waiz.
"Ni?Ni bakal isteri aku ni" terbuntang mata Irdina.Lengan Waiz dicubit.Waiz tergelak besar.
"Seriously,bro?Cantiknya!" Irdina menjeling Waiz.
"Takdelah,ni adik aku" Naufal menjadi pelik.Setahu dia adik Waiz hanya dua orang.
"Adik?"
"Haah,Irdina Waira.Adik aku yang nombo 2"
"Tak penah nampak pon?" hish..banyak pulak tanya.
"Memangla,adik alu bukan selalu balik sini,dia belajar kat london.Ni pon baru grad" tangannya masih menggenggam tangan Irdina. Takut hilang.Irdina ni cantik oi.
"Oh,i see" memang la kau see kau bukan buta lagi.
"I'm Naufal.Syed Naufal Haris" Irdina mengangguk. Tak payah nak kenalkan diri.Waiz dah introduce dah.
Sepanjang mereka berada di parti ni Irdina hanya mendiamkan diri.Yelah,iman ngn salina pegi mana tah.Waiz sibok dengan kawan kawan dia tu.Dilihatnya semua hadirin wanita.Gold,silver,black and blue je banyak dress diorang tu.Agak janggal apabila dia mengenakan pink lembut ni.
"Kenapa kau tak pakai dress kaler gold?Benci kaler tu sebab tu kaler favourite aku?" lelaki itu dipandang ...
And.......
Dia ketakutan...
******************************
Nanti bab 8 sis bagi tahu karekter ii ok?muah ckit💋

Kisah Cinta SemalamWhere stories live. Discover now