Arkadaşlarımla bir anda böyle birşey yapmaya karar verdik. İlk deneğimimiz sizinde destek ve yorumlarinizla ilerleyeceğiz. Yorumlarinizi önerilerinizi bekliyoruz. Okursanız pişman olamazsınız. Çok güzel bölümler gelecek...
Güneş yeni yeni doğuyordu ama ben hala uyuyamamıştım.Çünkü 2 hafta sonra üniversitede yapacağımız bahar festivalini düşünüyordum.Böyle giderse stresten sesim gidecek ve festival için beni uygun gördükleri o sahnede çıkıp performansımı gösteremeyecektim.Yataktan kalktım siyah eşofman altımı giydim.Hava güneşli olacağa benziyordu.Üzerime beyaz,düz bisiklet yaka bir tişört giydim.Ev arkadaşım Sıla daha kalkmamıştı.Eşofman üstümü,telefonumu ve anahtarlarımı yanıma aldım.Siyah spor ayakkabılarımı giydim ve koşu yapmak için dışarıya çıktım.Sahile doğru yürüdüm.Ama hala aklımdan çıkmıyordu o festivalde ne yapacaktım.Boş bir banka oturdum.Denizin durgunluğunu izliyordum ki o sırada telefon sesiyle irkildim.Ekrana baktığımda tanımadığım bir numara olduğunu gördüm.Açtığımda uykudan yeni uyanmış bir erkek sesi duydum.Bu Sılanın sevgilisi Emirin yanında gezen Savaşın sesiydi.
"Günaydın İdil uyandıysan hazırlan gelip seni alacağım."
Bu neydi şimdi daha önce Sıla ve Emir sayesinde bir araya gelmiştik bu çocukla hep beraber oturmuştuk sadece hiç konuşmadığım bu çocuk beni niye evimden alacaktı.
"Günaydın uyandım ama evde değilim hem sen ne yapacaksın beni."
"Levent hoca festival için prova yapacağız dedi.Neredesin sen ben seni alırım gidip prova yapalım."
Levent hoca okulun müzik hocasıydı ama Savaş ne alakaydı ki.
"İyide ben kendim söyleyecektim biz Levent hoca ile öyle anlaşmıştık."dedim.
"Tamam Levent hoca ile konuşuruz bu konuyu geliyor musun benimle."dedi.Aslında savaşa pek güvenmiyordum.Çünkü Savaş hayatımda gördüğüm en pislik adamlardan birisi.Her akşam bara giden,içki delisi,otellerde kızlarla takılmayı seven,herkesin korktuğu,kintutan birisiydi. Kızlarıda anlayamıyorum niye bu kadar pislik biriyle beraber olmak istiyorlardı ki.Hepsi onun dış görünüşüne aldanıyordu.1.80 boyu,bal köpüğü rengi saçlar,yeşil gözler.Ama bunlar yaptığı pislikleri kapatmıyordu.Ben bunları düşünürken telefondan yine bir ses geldi.
"İdil bir cevap bekliyorum." Kızgın bir sesti sanki Savaş aynı zamanda çok sert birisiydi.
"Tamam bir saat sonra bizim evden alırsın beni."
Evimizin adresini biliyordu çünkü Emiri Sılanın yanına bırakıyordu.Acele ile eve geldim.Sıla kalkmış kahvaltıyı hazırlamış ve beni bekliyordu.
Sıla "Hele şükür gelebildin açlıktan bayılıcam hadi git duş al gel bekliyorum."
"Sılacığım biliyorum kızıcaksın ama benim hemen hazırlanıp gitmem gerekiyor."
"Nereye gidiyorsun ya daha kahvaltı bile etmedik."
"Festival için prova yapacakmışız Savaş öyle söyledi."
"Savaş ne alaka kızım ya hani sen hiç sevmiyordun onu ne ara bu kadar samimi oldunuz."
"Hala sevmiyorum Sılacığım ama Levent hoca birlikte söylememizi istemiş."
"Öyle mi sen buna inanıyor musun? Geçen kafede sana nasıl baktığını görmedin mi? Kesin Savaş istedi bunu,farkındaysan sana yakın olmaya çalışıyor."
"Sen öyle san neyse ben hazırlanmaya gidiyorum."
Odama girdim.Kısa bir duş aldım.Üzerime siyah opak çorap,siyah bir etek üzerine bordo bir kazak giydim.Hızla saçlarımı düzleştirdim.Hafif bir ruj sürdüm.Çantamın içine lazım olabilecek eşyalarımı koydum.Telefonuma uzandım.2 cevapsız arama vardı.Açıp baktığımda 1 saat önce arayan Savaşın numarası olduğunu gördüm.Gelmiş olmalıydı.Hemen odamdan çıktım.Sılaya gittiğimi haber vermek için mutfağa ilerledim ve Savaşın da mutfakta olduğunu gördüm.Siyah bir pantolon,gri gömlek ve üzerine bir ceket almış.Savaş önce beni yiyecek gibi süzdü.Daha sonra sert sesiyle;
"Hadi kızım nerde kaldın iki saattir seni bekliyorum."dedi.
Sinir olmuştum.
"Geldim işte hadi gidelim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İÇ İÇE
RomanceBiraz aşk,biraz kıskançlık, biraz romantizim,biraz +18 eğlenceli bölümler gelecek. Arkadaşlarımla bir anda böyle birşey yapmaya karar verdik. İlk deneğimimiz sizinde destek ve yorumlarinizla ilerleyeceğiz. Yorumlarinizi önerilerinizi bekliyoruz. Ok...