•2•

6.1K 179 2
                                    

Až jsem tam konečně dorazila .
Prošla jsem velkými skleněnými dveřmi . Ocitla jsem se na velkých schodech po kterých jsem vyšla a zamířila rovnou do ředitelny . Už jsem tu byla asi před týdnem podívat se jak to tu vypadá .

Zaklepala jsem na dveře ředitelny a na mé klepání přišla téměř okamžitá odezva . Milý avšak hluboký hlas mě pozval dovnitř . Byl to hlas mého nového ředitele . Byl to postarší pán s trochu plnější postavou . Vlasy měl hnědé a oči taktéž. Měl na sobě vhodné oblečení a to tmavě modrou košili a černé džíny .

Musela jsem uznat , že je opravdu elegantní. S pozdravem jsem přešla k jeho stolu . „ Aaa naše nová studentka , právě na čas." Na odpověď jsem se jen usmála . Jsem opravdu nervózní . „Půjdeme tedy do tvé nové třídy." Vytrhl mě z mého hlubokého zamyšlení a otevřel mi dveře . „Děkuji, " odvětila jsem .

Pokračovali jsme dlouhou chodbou až jsme došli k mé nové třídě . Jediné co mě poměrně uklidňovalo bylo to , že jsem přišla na začátku školního roku . Na druhou stranu je to už druhý ročník obchodní akademie . Takže všichni už se znají . Zatímco já budu zase ta co vyčnívá a nezapadá .

Po zaklepání jsme vešli do ztichlé třídy . Můj první pohled směřoval na naši třídní učitelku . Byla to poměrně mladá paní . Byla to malá brunetka s modrýma očima a brýlemi . Vypadala mile. Nervózně jsem se rozhlédla po třídě a snažila se odhadnout mé spolužáky .

Pohled zůstal na klukovi , kterého jsem považovala "krále" třídy . Určitě měl hlavní postavení ve třídě . Byl to špinavý blonďák s tmavýma očima . Výrazné lícní kosti . A i když seděl bylo poznat , že je vysoký . Už teď jsem věděla , že to bude idiot . Nemám ráda namyšlené kluky ,kteří si myslí , že právě oni ví všechno nejlíp a , že oni jsou ti nejlepší.

Hleděla jsem na něj déle než jsem myslela . Zjistila jsem to v momentu , když se naše pohledy střetly . Když se usmál hlavou mi prolétlo , že jsem snad hezčí úsměv nikdy neviděla . Ihned jsem sklopila zrak a zatřásla hlavou ,abych vyhnala tyhle myšlenky . Myslela jsem ,že tam stojím snad věčnost ,ale neuběhlo ani pět minut .

„Tohle je vaše nová spolužačka Olivie , " vytrhla mě učitelka z mého hlubokého zamyšlení . „ Doufám , že ji mezi sebe přijmete a že si budete rozumět ," dodala s úsměvem . Rozumět .. to určitě .... řekla jsem si v hlavě . „ Tak se posaď támhle do poslední lavice , tam je volno ." ani jsem neodpověděla a vydala se směr zadní lavice .

Všichni se za mnou otáčeli , zatímco jsem procházela uličkou . Všichni až na toho kluka . Nevím proč , ale toužila jsem znát jeho jméno . Věděla jsem , že to nebude dobrý člověk , ale něco ve mě křičelo „Prozraď mi své jméno!" Poté co jsem se posadila , učitelka řekla ,aby se mi všichni postupně představili . Jména jsem se snažila zapamatovat ,ale čekala jsem jen na to jedno jméno .

„ Jsem Kyle." řekl znuděně a dál pokračoval v psaní . Při vyslovení jeho jména se na něj otočila holka jmenovala se Caroline myslím . Skousla si ret a něco mu Kylovi pošeptala . Kyle se na ni ušklíbl a přikrývl. Bylo evidentní , že ty dva spolu něco mají . Caroline byla vysoká černovláska a musím uznat , že byla moc pěkná . Potom se Kyle otočil na mě . Asi cítil jak jsem na něj civěla . Hned jsem odvrátila pohled a nevěnovala mu žádnou pozornost .

Najednou zazvonilo a my mohli odejít domů. U skříněk mě však zastavila nějaká dívka . „Ahoj ty si Olivie že?" Zeptala se nadšeně . „Ehm Jo. " odvětila jsem překvapeně . „Jsem Emily , ráda tě poznávám Olivie a vítám tě u nás ve škole. " pokračovala . „Říkej mi Liv , jinak taky tě ráda poznávám a děkuju." Řekla jsem už trošku nadšeně . Emily byla drobná blondýnka s upřímnýma modrýma očima . Chodila semnou do třídy .

Nabídla mi , že mi to tu zítra všechno ukáže a poví o všem . Samotnou mě to překvapilo ,ale vypadalo to , že mám novou kamarádku a to hned první den . Byla jsem ráda .

Co jsem přišla domů jen jsem si lehla do postele a koukala na filmy . Promítala jsem si dnešek a snažila jsem si vzpomenout na všechny jména co zazněla ve třídě . V paměti se mi uchovala dvě . Kyle a Caroline . Už teď jsem věděla , že oni jsou vůdci všech . A neměla jsem z toho dobrý pocit , že jsem s nima ve třídě . Nedalo se však nic dělat . S posledními myšlenkami jsem usnula a propadla do říše snů .

Kyle

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Kyle

Ahoj ❤️ Moje první část má už 13 přečtení tak doufám , že vás neodradila 😊 za všechny připomínky , dotazy a votes budu ráda . Další část se pokusím vydat zítra ❤️
Niky 🖤

My dark inside ❤️Kde žijí příběhy. Začni objevovat