Byl blíž a blíž. Ty rty jsem chtěla políbit. Tak moc. Nakonec jsem však uhnula a odtáhla se. „Ehm. Musím jít tak ahoj." Zaběhla jsem do dveří a za sebou rychle zabouchla.
Seděla jsem na balkoně a premýšlela. Premýšlela jsem o tom co dělat. Byla jsem zmatená z toho, co jsem cítila. Miluju Chrise, ale hrozně jsem toužila políbit Kyla. Už asi dvě hodiny tu sedím. Nakonec si jdu lehnout a snažím se urovnat všechny svoje pocity a myšlenky.
Ubíhaly dny, týdny. S Chrisem jsme byli spolu skoro každý den. Všichni nám ten vztah záviděli, ale mě pořád něco chybělo. Chris je hrozně moc hodnej kluk, nikdy by mi neublížil. A já si vždycky takovýhle vztah přála, ale něco ve mně chtělo víc, víc temnoty, víc toho zla, víc ..... Kyla... A tohle byl první večer, kdy jsem si přiznala, že mě to k němu táhne. Byla jsem na sebe naštvaná. Kyle na mě od té doby, co jsme byli venku koukal, ignorovala jsem to a snažila jsem se to nevnímat. Z mého přemýšlení mě vytrhl příchozí hovor od Chrise. Lenivě vstávám a zvedám hovor. „Ahoj broučku," ozve se z telefonu. „Ahoj," odpovídám . Nechtěla jsem s ním teď mluvit, i přesto jsem nezavěsila. Mluvíme, když najednou zaslechnu dívčí hlas, který volá:„Chrisi pojď už zpátky," ten hlas poznávám. Nici. Byla to holka,která po Chrisovi jela už dlouho a mnou projela vlna žárlivosti. Mlčí , čeká na mou reakci. „ Vážně jsem právě slyšela Nicolu? Neříkal si, že jdeš s kamarádama ven?" Řekla jsem dost nabroušeně, byla jsem doslova vzteklá.„Zlato není to tak, jak si myslíš." „Jak to teda je ? Sakra nedělej ze mě krávu" „Nedělám z tebe krávu. Promiň budu muset jít. Nápíšu ti." „Děláš si srandu? Fajn. Utikej za tou krávou. Běž se bodnout Chrisi." Dořeknu a praštím s telefonem. Hned co dolehnu do postele se rozbrečím. Byla jsem na něj naštvaná. Jak mi tohle mohl udělat? A proč mi lhal? Brečela jsem snad dvě hodiny a byla jsem vděčná za to, že je pátek a že zítra nemusím vstávat a že ho nemusím vidět. Nakonec usínám okolo třetí ráno.
Probouzím se s bolestí hlavy. Koukám na telefon, žádný zprávy od Chrise. To mě ještě víc vytočilo. Za to tam byla zpráva od Emily. Jdeme dneska na párty. Říkala jsem si, že aspoň přijdu na jiný myšlenky. Šla jsem dolů do kuchyně ani ne kvůli jídlu, ale potřebovala jsem prášek, protože mi třeštila hlava.
Celý den jsem proležela. Až v šest hodin jsem vstala a šla se připravovat. V půl sedmé přišla Emily. Začaly jsme se spolu připravovat na tu párty. Začala jsem se ji u toho svěřovat. Poslouchala. A já byla vděčná, že mám zas někoho takového jako byla moje ségra. Taky mě vždycky vyslechla. Vždycky mi zvedla náladu a to umí i Emily a já ji za to neskutečně miluju.
V půl osmí vycházíme z bytu směrem k Paulovi, u kterého se to koná. Těšila jsem se až ho poznám, protože Emily o něm pořád básnila, jak je užasnej.
Párty byla v plném proudu a my se bavili, tancovali, pili a blbli. Už jsem byla trochu v náladě, když jsem šla chodbou na záchod. Potkala jsem ho. Konečně jsme se střetli. Stál tam v celé své kráse. Kyle. Došla jsem až k němu opile jsem ze sebe dostala:„Proč se mi vyhýbáš?" Překvapeně na mě zůstává hledět. „Proč si myslíš, že se ti vyhýbám?". „Protože to děláš. Sleduješ mě na chodbách, ale nepromluvíš na mě. Proč se nemůžeme normálně bavit ?" Vypravím ze sebe a zprudka se nadechnu, potom co si uvědomím jak blízko u sebe stojíme. Dá mi pramen vlasů za ucho a pošeptá: „Protože bych se od tebe neudežel zpátky." Mluvil ze mě alkohol a já jen řekla:„Tak se nedrž." Chvěla jsem se pod jeho dotekem a kolena se mi podlamovala. Zpříma jsem se mu podívala do očí. Chvíli jsme na sebe jen koukali a pak se to stalo. Políbil mě. A nejhorší na tom všem bylo, že já se nebránila. Naopak moc jsem to chtěla. Z jemného polibku to přešlo ve žhavý polibek. Vešli jsme do pokoje, který byl hned vedle nás.
Posadil si mě na jednu ze skříni. Hladil mě snad po celém těle, jeho ruce tiskly moje boky a zadek. Přitahovala jsem si ho blíž svýma rukama, který jsem měla omotaný okolo jeho krku. Občas jsem mu prsty vjela do vlasů a zatahala za ně. A v tu chvíli jsem chtěla víc. Nechápu kde, nebo jak se ve mě takový chtíč vzal, každopádně jsem toužila potom vyspat se s Kylem. Očividně na tom byl stejně, protože se rozešel ke dveřím, které zamknul. Jeho pohled se mi propaloval pod kůži. Skousla jsem si spodní ret. Když šel zpátky ke mě vzal mě do náruče a nesl k posteli. Ležela jsem uvězněná pod ním. A nechtěla jsem, aby tahle chvíle někdy skončila.
S bolestí hlavy se probouzím. Nevím, kde jsem. Rozhlédnu se po pokoji. A najednou se mi vše vybaví.
Panebože. Co jsem to udělala? Ležím nahá v posteli, vedle mě klidně oddychuje Kyle. Hledám svůj telefon. Zapínám ho a tam jen jedna zpráva od Chrise. „Ozvi se prosím." Nevím co dělat, zkroušená sedím na posteli a přemýšlím. Mužů si za to sama, to já jsem to chtěla. Podívám na Kyla a musím uznat, že vypadá božsky. Jeho rozcuchané vlasy, pootevřená ústa a cucflek a kousanec na krku. To mu trošku kazí celkový vzhled. Sakra probudilo se ve mě něco, co nikdy nemělo. Vyčítám si, že jsem podvedla Chrise. Nezaslouží si to. Začnu se oblékat, vtom se budí Kyle. „Utíkáš ode mě ? " řekne rozespale. „Tohle se nemělo stát Kyle. Chodím s Chrisem. Nesmí se to dozvědět ano?" Řeknu vyčítavě. „ Nemiluješ ho Liv. Vidím jak koukáš na mě a na něj. Ale nic mu neřeknu neboj. Než odejdeš chci ti říct, že si byla úžasná. A že jsi strašně krásná a sexy a jentak na to nezapomenu." Nechám ty slova doznívat v mé hlavě a odcházím.Sedím u okna a sleduju déšť. Chrisovi jsem stále neměla odvahu napsat. Zítra bude těžký den.
Ahooj 🖤 Moc se omlouvám,že tak mooooooooc dlouho nevyšla kapitola, ale prostě nebyla nálada.Snad to chápete.😊Jinak chtěla bych hrozně moc poděkovat vám všem,že to čtete a hlasujete.Doufám,že vás příběh baví a pokud ano,rozhodně hlasujte.❤️Budu se snažit napsat co nejdříve další část,abyste nečekali zas tak dlouho.
Vaše Niky🖤
ČTEŠ
My dark inside ❤️
Roman d'amourVždycky jsem byla taková ta hodná holka co se straní všem lidem . A když už jsem si začala zvykat na své okolí museli jsme se s rodinou přestěhovat . A všechno šlo od znova . Všechno nové a neznámé. Noví spolužáci , nová utrpení , nová radost , nové...