Könyvbemutató+kihívás

373 12 0
                                    

Kedves Olvasóim!~

Őszintén sajnálom @KssZsanett0504, hogy nem kezdtem el megcsinálni a kihívást. Igazából semmi kedvem elkészíteni, mert semmi hangulatom. Tudom megígértem, hogy megcsinálom és nem lett belőle semmi sem. Kérlek ne haragudj rám! Ezért ide írom az eddigi napjaimat a december elsejétől kezdve.


Minden napom jól kezdődött, de nap végére el lett cseszve az egész. Az osztály el lett mondva mindenféle szar-szemétnek és tanárnőm szerint a mai fiatalság el lett rontva. Szerinte a mai gyerekeket nem érdekli semmi, csak a telefon. Ez még semmi! A tegnapi testnevelés órán földrajzot tartottunk, mert ma mindkét órában belőle írtunk témazárót. Egész héten nem volt német tanár, s nem volt 4 hétig (4 hét=1 hónap) angol órám, pedig írtunk volna belőle. Aztán ma 2 irodalom tz-t írtam és egész nap a fejembe ment T.O.P Turn It Up című dala.  Ma pedig egy yaoi fmv alapján megkedveltem egy dalt, amit elolvastam magyarul és.... Azt hittem rosszul olvasok. Semmi bajom az erotikus jellegű dalokkal, de ez azért nekem mégis durva. Tudom nem valami sok ez a rövid, tömör kis sorok..... De.... Nem tudnám hosszabban nektek leírni December elsejétől egészen huszonegyedikig, amik velem történtek. Mondjuk úgy, hogy nem akarlak bennetek untatni a problémáimmal. Na jó... Még annyit lekörmölök, hogy holnap lesz az utolsó nap a suliban, ami miatt nagyon, de nagyon örülök. :) 

Ui.: Legyen békés boldog karácsonyotok és új évetek! <3 

FleshWhere stories live. Discover now