A szünetnek hamar vége lett, így elkezdődött a második óránk a matek. Szintén írunk. Rajtam kívül senki sem sóhajtozik annyira. Nyilván azért, mert matek órákon új padtársra leltem. Hyungwon egyfolytában bámul.
-Üdv Kiscicám!-huppant le mellém az emlegetett szamár.
Kezét a vállamra helyezte, amit ledobtam magamról.
-Ne érj hozzám!-szóltam rá.
-Harcias... Ez tetszik!-vigyorgott, majd felém kacsintott.
Esküszöm oda rúgok, ahol nagyon megfogja érezni a fájdalmat.
-Még egy ilyen és tökön rúglak!-fenyítettem be.
-Szeretnéd mi?-kérdezte gúnyos mosollyal az arcán.-Láttalak a ruhaüzletben a valamelyik nap. Éppen melltartót vettél.-az utolsó mondatát, már a fülembe súgta.-Az van most rajtad? Mert nagyon sexy-n néznél ki.
Vállon boxoltam.
-Perverz disznó!-fújtattam.
Később megjelent tanárnő, majd köszöntés nélkül becsapta az ajtót és kiosztotta a feladatlapokat. Újabb mély levegőt vettem, mikor megéreztem egy kezet a combomon.
Mérgemben fejen csaptam az illetőt. Olyan hangosan csattant a fején a kezem, hogy menten kiszúrt bennünket tanárnő.
-Kifelé!-sziszegte.
Felpattantam a helyemről, hogy engedelmeskedjek, de Hyungwon folytatta a fogdosást a folyosón.
-Azért fogdosol, mert fétised van?-kérdőre vontam.
-Hahaha...-kuncogott.-Ha te azt tudnád!-rám kacsintott.
-Szeretnéd, ha ott rúgnálak meg?-felvontam a szemöldökömet.
-Ha utána meg is simogatod, akkor igen.
Még egy pofont adtam neki.
-Megérdemelted!
A fájó pontra helyezte a kezét, majd simogatni kezdte.
-Ez... Fájt!
-Hála az égnek!-adtam hálát Istennek.-Utállak!-sziszegtem felé.
Erre nevetni kezdett.
-Tényleg.-mondtam neki.
Kicsengettek. Alig vártam, hogy megszabaduljak ettől az embertől, de követett, akárcsak egy pincsi kutya.
YOU ARE READING
Flesh
FanfictionÚj fiú érkezik Szöul legkiemelkedőbb iskolájába. A diákok kíváncsian várják az új srác érkezését. Hirtelen minden megváltozik az iskolában. Lehet szerelem első látásra? Miért dobban meg Sana szíve hevesebben, amikor az új diák közelében van?