- რეისი რუსეთი-კორეის ჩასხდომა იწყება გთხოვთ იჩქაროთ - გაისმა აეროპორტში ოპერატორის ხმა. 2 გოგონა კი უემოციო სახითა და თავიანთი ჩემოდნებით რეგისტრაცია გაიარეს და საკუთარი ადგილები დაიკავეს.
-ლილე... შენი აზრით იქ კარგად ვიქნებით? - გრძელ ქერათმიანმა გოგომ, რომელსაც თეთრი ფერის კანი, ლამაზი ცხირი, საყვარელი წითელი ტუჩები და მწვანე თვალები ქონდა. ჰკითხა მეორე მის გვედით მჯდომ გრძელ ქერათმინს, რომელსაც აგრეთვე თეთრი ფერის კანი ქონდა, ლამაზი ცისფერი თვალები, საყვარელი ვარდისფერი ტუჩები და საყვარელი ცხვირი ქონდა. ორივეს ერთნაირი ზედები ეცვათ უბრალოდ ფერებში იყო განსხვავება, ვინმეს ტყუპები ეგონებოდათ.
-ნიკიტა... ნუ ღელავ, შევძლებთ რომ საჭირო მწვერვალებს მივაღწიოთ❤ მერე შევძლებთ უკან დავბრუნდეთ და ჩვენ ოჯახებსაც დავეხმარებით❤❤ - მშვიდად უპასუხა და გაუღიმა მას ამით ანიშნა შენს გვერდით ვარო.
- კარგი^^ მოდი ეხლა დავისვენოთ❤ კარგიი❤
უცნობის pov:
-გვეშველა ძმაო ძლის გავიდა 2 კვირა 😇😆 - ვუთხარი შიუმინს.- ხო, იცი ახალი მოსამსახურეები გვჭირდება! წინებმა ვეღარ გაგვიძლეს😉😂
- ხო აბა ასეთ სიმპატიურ ბიჭებს ვინ გაუძლებს😉😂 ისე ეს ორნი ვინები არიან? კორეელებს არ გვანან. თან მგონი ტყუპები უნდა იყვნენ😊
- დაიც... ახალი სათამაშო გინდა? 😂😂😂 ოხ ჯონგინ შენ ვერავინ შეგცვლის რაა😉 - უთხრა შედარებით დაბალმა.
- შენ ხო რას ამბობ შიუმინ😂😂😈 შენც ჩემნაირო ხარ ძმაო უბრალოდ 1 წლით დიდი ხარ. თან მგონი იმ მწვანეთვალებას თვალი დაადგი😂😂 - მანაც ისევე უპასუხა და მხარზე ხელი დაადო :დდ
-ჩუმად ნახეე... ლაპარაკობენ.
"- ლილეეე
- გისმენ ნიკიტ
-ეხლა სად მივდივართ? ^^
- სასტუმროში ^^
- კაი, მარა იცოდე! დღეს დაბადების დღე გაქ 22-ის გახდი ეგ მაინც თუ გახსოვს? 😔 - ბუზღუნებდა მწვანე თვალება.
- კი მახსოვს რა დამავიწყებს იმას რომ 22ის გავხდი და სხვათაშორის ონი სულ რაღაც 1 წლით მისწრებ😁❤
- ონი?! ჯანდაბას ვიქნები შენი ონი😇❤ ეხლა წამოდი ჯერ დავბინავდეთ მერე სამსახურის საქმეზე გავიქცეთ და მერე მე ვიცი ^^
-კარგი ხოო😑❤❤" - უთხრა ვითომ გაბუტულმა, მაგრამ მალევე გაიცინა რაზეც ორივეს სიცილი აუტყდა.
- საინტერესოაა ^^ წავედით ეხლა! ვთქვი და სახლისკენ წავედი, რათა დროზე გავარკვიოთ მათ შესახებ... -ვთქვი და ორივენი წავედით.
ლილეს pov:
- ლილეეე
- გისმენ ნიკიტ - ოღონდ დაბ დღეზე არ თქვას
-ეხლა სად მივდივართ? ^^
- სასტუმროში ^^
- კაი, მარა იცოდე! დღეს დაბადების დღე გაქ 22-ის გახდი ეგ მაინც თუ გახსოვს? 😔 - ბუზღუნებდა ნიკიტა.
- კი მახსოვს რა დამავიწყებს იმას რომ 22ის გავხდი და სხვათაშორის ონი სულ რაღაც 1 წლით მისწრებ😁❤
- ონი?! ჯანდაბას ვიქნები შენი ონი😇❤ ეხლა წამოდი ჯერ დავბინავდეთ მერე სამსახურის საქმეზე გავიქცეთ და მერე მე ვიცი ^^
-კარგი ხოო😑❤❤"- ვუთხრი ვითომ გაბუტულმა, მაგრამ მალევე გავუცინე რაზეც ორივეს სივილი აგვიტყდა. - ასე სიცილ-სიცილით წავედით სასტუმროში სადაც 1 ნომერი ავიღეთ დიდი საწოლით...
დადამ... არ ვიცი რატომ, მაგრამ მომინდა ეს ცალკე ფიკად დამეწერა 😁 იმედია მოგეწონებათ❤ პატარა თავისთვის ბოდიში❤ რაც შეეხება დანარჩენ ფიკებს მალე გაღირსებთ❤ რასაც იფიქრებთ დაწერეთ კომენტარებში თუ მოგეწონებათ vote (ნიკიტა თვითონ მოაგენი ^^ )
მიყვარხართ❤❤
YOU ARE READING
სიყვარული უცხო ქვეყანაში(დასრულებულია)
Fanfictionნიკიტა და ლილე უმაგრესი დაქალები, რომლებიც რუსეთიდან კორეაში წავიდნენ იქ კი სამუშაოს დაიწყებენ, ძმები კიმ მინსეოკის და ჯონგინის სახლში, რომლებიც საშინლად აუტანლები არიან. რა მოხდება როცა გოგოებს ყელში ამოუვათ მათი საქციელი? წავლენ თუ ისევ ისე გაუმწა...