შური

435 39 19
                                    

"შური- არის ის გრძნობა,რომელიც ადამიანს აბრმავებს და საშინელ რაღაცეებს ადენინებს"

  -ამით რა გინდა, რომ თქვა სუჰო? - თქვა შიუმინმა და კომფორტულად მოთავსდა სავარძელში.

-რადა ეს ტყუპები გვჭირდებიან ზუსტად! - სუჰო ჩაგეფუშება გეგმები შანსი არ გაქვს ამათ რამე გააგებინო და დაარწმუნო.

-შანსი არააა!  თან ტყუპები არ არიან. -წყნარად ვუპასუხე. სიმართლეს ვამბობ რა გინდათ.

-ქაი რატომ ხარ ასეთი დარწმუნებული, რომ არ დამთანხმდებიან? ვის არ უნდა უნდოდეს პოპულარობა? აი ნახავ დავითანხმებ ორივეს! - რა თავდაჯერებული რა.

-ნუ ძალიან სერიოზულები ჩანან და მარტო ერთმანეთს უღიმიან. - ძლივს ხმა ამოიღო შიუმინმა რომელიც აქამდე მხოლოდ ჩვენი მოსმენით კმაყოფილდებოდა.

-ისე აშკარად ეტყობათ, რომ ტყუპები არიან!  რადაც არ უნდა დამიჯდეს მაინც გავხდი მოდელებს და არა მხოლოდ მათ თქვენც ეგ ბედი გეწევათ! - სადააქვს ამ ბიჭს ამხელა თავდაჯერებულობა.
 
- ბატონო ქაი, ბატონო შიუმინ აი თქვენი 2 ყავა და 1 ჩაი. -  ემბერი და ლუსი მოვიდნენ. სახეზე მგონი ტონა ტონალური უსვიათ, ზედმეტად ვიწრო შარვლებია და ეს ზედები რაღა ჯანდაბაა?! ყველაფერი უჩანთ. უბრალოდ ამაზრზენია ყველა ვინც აქ მოდის სამუშაოდ ასე იქცევა! როდის შეწყვეტენ ასე მოქცევას ნეტა. ყველა ვინც ასე იქცეოდა ცუდად დაასრულა, ანუ სამსახურის დაკარგვით. გასვლას აპირებდნდენ, როდესაც ჩემმა ხმამ შეაჩერათ.

-ემბერ, ლუსი აქ მოდით! - ფინია ძაღლებივით იქცევიან რა უბედურებაა...

-დიახ ბატონო კიმ! - ლუსიმ ისე დააწვრილა ხმა გეგონება ოპერაში აპირებდეს მომღერლობას.

-სად არიან ლილე და ნიკიტა? ჩვენ მათ ვუთხარით, რომ მოეტანათ და არა თქვენ! - შიუმინმა სახე დაასერიოზულა, სუჰო კი მოვლენებს აკვირდებოდა.

-მათ გვითხრეს, რომ ჩვენ მოგვეტანა რადგან არ ეცალათ. კიდევ რამეა ბატონო კიმ?  -რას იწვრილებენ ხმას ხან ერთი ხან მეორე.

სიყვარული უცხო ქვეყანაში(დასრულებულია)Where stories live. Discover now