=6=

435 37 32
                                    

"ძალადობა- არ არის კარგი, თუმცა ზოგჯერ ამას გვაიძულებენ, რომ მათზე ვიძალადოთ ასეთ შემთხვევაში ჩვენ იძულებულები ვართ ასე მოვიქცეთ და ამის გამო ნუ განვსჯით მათ"

მეის pov:
  მისაღებში შევედით სადაც დანარჩენები დაგვხვდნენ.

- რა ჯანდაბა გააკეთეთ? აიშ... ისინი არამგონია ამას იმსახურებდნენ. რატომ გააკეთეთ ეს? - გაბრაზებული ვუღრიალე, ალბად გაინტერესებთ რატომ მქონდა ასეთი მძაფრი რეაქცია მათი საქციელის გამო. პასუხი ერთია ვერ ვიტან მათთანაირებს, როდესაც უსამართლოდ იქცევიან! ნიანგის ცრემლებს ყრიან ეხლა...

-მე გეტყვი პასუხს მეი! -მითხრა წყნარად სუჰომ მე კი მხოლოდ თავი დავუქნიე, რომ გისმენთქო. - ამ ორმა ქალბატონმა სავარაუდოდ გაიგონა ჩემი, შიუმინისა და ქაის საუბარი. მინდა, რომ ლილე და ნიკიტა ცნობილი მოდელები  გავხადო! ეტყობა... - უცებ წინადადება აღარ დაამთავრებულმა დამეფეთებულმა  ბექიონმა.

  - ნიკიტა და ლილე ახსენე? დაიცა რუსეთიდან ხომ არიან? - რას სჭირს ამ ბიჭს?

-კი რაიყო რო?  - გაკვირვებულმა ქაიმ უპასუხა.

  ბექიონის pov:
  კარგი რაა! სახლში რუსეთში ცნობილი მოდელები ყავთ და გაგებაში არ არიან!

- ღმერთო შენ მომეცი გამძლეობა! ისინი ხომ რუსეთში ცნობილი მოდელები არიან თქვენ კიდევ გაგებაშიც არ ხართ! - ყველა ყბა ჩამოვარდნილი მიყურებდა, სუჰოს გარდა.

- ადვილად დავითანხმებთ ანუ, რომ  ისევ მოდელები გახდნენ. ბექიონ ისე რატომ ჩამოვიდნენ აქ არ იცი? თუ რუსეთში ასეთი პოპულარულები არიან აქ რატომ ჩამოვიდნენ? - ბრძნული კითხვაა სუჰო.

-დაგუგლეთ! ანდა მოიცა მე დავგუგლავ თორემ სანამ თქვენ იპოვით ვირი ხეზე ავა!  - ტელეფონით უცებ ვიპოვე ის ინფორმაცია რაც მჭირდებოდა და ყველას გავუგზავნე. - ესეგი გამოგიგზავნეთ კიდეც! ეხლა კი მე წაგიკითხავთ: " ცნობილი მოდელები ლილე და ნიკიტა, რემლებიც უკვე 3 წელია რაც მოდელები არიან აცხადებენ, რომ მოდელობას აღარ გააგრძელებენ გარკვეული მიზეზების გამო. ისინი ამბობენ, რომ უთანხმოება მოხდა მათსა და სამოდელო სააგენტოს შორის. ". აი მიზეზიც.

სიყვარული უცხო ქვეყანაში(დასრულებულია)Where stories live. Discover now