Галтогоонд байх 2 ээж маань ямар нэгэн зүйлс хийж байгаа бололтой ихэд завгүй гэгч нь гүйлдэцгээнэ. Мөн тэд бусад хүүхдүүддээ нэг зүйлийг захин хэлж, оройн хоолноос өмнө ирээрэй гэж сануулна. Яг юу захисан юм бол?
Кёнсүү: Энэ ямар амттай болж? *аяга шөл барьчихсан 2 хүн дээр ирэх*
Жин: Хнн.. Жонгүг гэж бяцхан чөтгөр ямар уддынбээ? -,- *амсах*
Сухо: Сэүн гэж золиг туслана гэчихээд хаашаа алга болчихвоо? аашш -,- *амсах*
Кёнсүү: *үл тоох* Амт нь??
Тэд хэн нэгэнд зориулж ширээ дүүрэн хоол бэлджээ. Сайхан үнэр нь идэх дур төрүүлж, харахад л шүлс асгармаар тийм л хоол. Харин манай 2 макнэ хаашаа гэнэт алга болсон бэ гэвэл, тэд мэдээж хоол хийх эсвэл өөр ямар нэгэн зүйл хийж үлдэхээс зайлсхийн хамт гарцгаасан хэрэг. Аргагүй л evil maknaes. Яг одоогоор тэр 2 маань их дэлгүүрийн амттаны хэсэгт байрлах төрөл бүрээр нь ангилсан бялуун дунд төөрөлдөн гацчихсан яваа.
Сухо: Хёнсу маань өрөөндөө гуниглаад л сууж байгаа байхдаа. Түүний төрсөн өдрийг нь санаагүй мэт дүр эсгэчихсэн шүү дээ. Тийм олуулаа байжыж... φ(゚-゚)
Кёнсүү: Хоолны үнэр түүнийг инээмсэглүүлнэ гэдэгт итгэлтэй байна. ᕙ( ͡° ͜ʖ ͡°)ᕗ
Жин: Яагаад бууж ирэхгүй байнаа? Унтаж байгаа юм болов уу? Хммм...
Сухо: Тэхён Ёол Бэкхён 3-ын саналыг хэрэггүй л дэмжиж. Σ(ಠдಠll)
Жин: Ааш энэ хүүхдүүд яагаад ирэхгүй байнаа?._.
Тиймээ энэ бүгд Пак Хёнсу гэх хамгийн сайн найздаа зориулж буй зүйлс билээ. "Төрсөн өдөр нь гэдгийг мэдээгүй эсвэл санахгүй байгаа мэт дүр эсгэн түүнд гэнэтийн бэлэг барьцгаая!!" гэсэн Бэкхён Чанёол Тэхён 3-н саналыг бүгд дуу нэгтэйгээр зарим нь даган баяссаар зөвшөөрцгөөсөн юм. Түүн дээр зочилж ирсэн 5н л хүн байсан юм. Харж байгаачлан Жин Сухо Кёнсүү Сэүн бас Жонгүг.
YOU ARE READING
Short Stories💫
Short StoryСэтгэлээрээ тэр хөөрхөн одыг дараад өнгрөөж байгаарай хайрт уншигчид аа!! ҉ ٩(๑>ω<๑)۶҉❤︎