Second Year College
First Day of School"Bai, kinsa nang amerkana nga kulot?" Naghuwat mi sakong classmate nga irregular didto sa second floor, galantaw sa mga studyanteng mulabay sa ubos. I'm terrible at remembering names of my classmates sa tinoud lang. Maong puros 'bai' akong tawag nila. "Asa ana ba?" ingun siya. "Kato bang astig mulakaw, kato ba siya. Taas nga puti-on."
"Ah kana siya. Classmate mana nako sa Theory of Flights. Arabo man siguro na siya."
"Sure oy. Unsay pangan?"
"Ah...kalimot ko murag Jes...Joe... basta kay J ang nag una sa iyang ngan."
"Tarunga kay akong pangitaon sa facebook!"
"J—Josephine man siguro to. Ngano?"
"Wa lang hehe."
"Tara naa nas Sir Dimol."
Nisud namis klasi, wa jud siya nawagtang, iyang nilakwan nga sabay bounce sa iyang super kulot nga long hair. She walked around the campus with a smile on her face. Gi try nakog pangita ang name nga Josephine sa listahan nga gi post sa bulletin board para sa mga accessories sa uniform. Sure jud kong first year to siya. Nahurot na nakog pakli ang tanang pages wa juy Josephine!
Naa toy time nga niadto siya ug ang iyahang mga classmates sa among dorm nag palit ug kwek-kwek ni Madam Amy, ang among landlady. Padulong ko musugat niya, galikay man pod ko sa gamay nga tubig sa karsada arun di mabasa akong shoes and there goes her bouncy, jolly walk, duol na kaayo mi. Nagkasabod among braso, panit, balhibo. Nakahunong kog lakaw ug nilingi niya. Nilingi pod siya pero wala ra to niya. Dili man mi kaila. Wala man siya kahibaw.
Galukso-lukso bitaw ko sa kwarto pag-abot nako. Wako kasabot, ngano? Nganong nag ambak-ambak ko ato hoy? Okay raman guro magka-crush. Bisan wala ko kaila kung unsay pangan niya, sa?
Usahay kanang mulabay siya sa room namo mu smile siya sa instructor.Mura bitaw ug naa ra sa iyaha ang kahayag sa adlaw kung maglakaw siya. Katung babae nga kung malingian nako siya, mu sparkle iyang mata. Kinsa man ka?
BINABASA MO ANG
Psycho Meets Sadist
Romance"Study the enemy, Jazz. This isn't a love story. It's a war."