Third Year College
Last Quarter sa First Semester"Business," daghan kaayo ko'g mga materials nga di na nako magamit sa school. Gipang-baligya na nako akong ROTC uniform, T-square sa Drafting, Death Note nga notebook, ug uban pa.
"Ibaligya ko nalang pod ning akong Flight Computer mahalon ra ba ni, magamit nis mga second year." Ingun ko ni Mae, classmate and dormmate nako since first year.
"Sige Ivy!" excited ang amaw, "ibaligya pod ni akong cellphone!"
"Tag pila mana?"
"Kuan, 8k man akong palit ani. Ikaw na malay bahalas presyo basta kay 8 thousand ako, imoha ng commission."
"Sige, ig tima nakog baligya sa Flight Com." Flight Computer is a device gamit para ma calculate ang fuel consumption, time, distance, airspeed ug uban pang conversion sa flights.
"Kber."
Nagsugod nakog panganvas ug buyer sa flight com through facebook. Copy paste diri, send didto. Ang akong target kay mga second year students. Dugay kaayo ko nakakubit ug buyer bai. Hangtod sa nakakita ko sa iyang picture.
"Jasren..."
It was her! Gi chattan nako siya carefully and respectfully. Ang iyang reply?
"I don't mean to be rude but do I know you?"
He he he, wakoy paki kung unsa imong itubag do! I got her attention now so nag sugod nakog sales talk. We scheduled a meeting sa school sa may gym. She wanted to see the item first.
Afternoon mi nag meet, lingkod kos bench padung na siya nka shades. Naka shades pod ko ato. Ni smile siya nako.
-
-
-
-
-
Kanang space bitaw mao ng moment nga gikilig ko pero kailangan itago ug pugngan kay business ni among meeting dili date! Gitang-tang niya iyang shades. Ako wala nako tang-tanga uy arun maka tutok pod ko niya gamay.
Niabot akong classmate nga apil-apilon.
"Hi, kuya Jed!" Ingun akong buyer. Parehas naman pod sila nga soloist, kaila guro sila.
"Jazz," ingun ni Jed, "Uy De Guzman, naa d.i ka? Unsay naa?"
"Nagbaligya kos akong flight com bai."
"Let me see," gikuha ni Jed, "Nice, nganong ibaligya man nimo?"
"Basta," sig apil-apil nadaot akong meeting ha.
"Uy De Guzman," tan.aw siya nako, "Naa mani gas-gas imong flight com!"
"Ay sig pataka diha bag-o pana."
"Unsaon nimo pagka-klaro nga nagshades man ka."
"Ah samoka"
"Uy De Guzman, naa manay crack imong shades!"
"Ayshh!" gi tang-tang nako akong shades giatay bajud ni siya. Tan.aw nako, naa jud di ay. Sakto siya pero walay gas-gas ang flight com! Mang-gubaay ug moment bai.
"Bitaw Jazz, joke rato, nice kaayo ni. Magamit ni ninyo next sem, sure ko kay naa moy subject specific para ani nga device. Cool kaayo nig maka-mao naka mugamit ani." Wow nibawi siya, nitabang siyag sales talk bai.
"Yeah, I know. Mao pod gi-ingun sa ako ni—" nitan-aw siya nako. Naka eye-to-eye mi kadali niya. Ni smile rasad ko niya. Nganong mu sparkle man jud nang imong mata?
Nadugay na nilang storya ni Jed, nibarug nako. Gipol-an nakog paminaw nila.
"Asa naman ka, De Guzman?" ingun ni Jed.
"Mao rani akong gihuwat bai, wa naman koy klasi after ani. Muoli na unta ko kung okay na."
"Oh yeah. Alright Ivy, I'll text you nalang after ng winter break natin kasi I need to confirm pa with my dad. Siya kasi magbabayad."
"Winter break?" kuyawan ko bai, lingi kong Jed, "Naa tay winter break???"
"Huh? Haha" inguns Jed, wa puy alamag.
"Oh right, we don't have winter in Philippines. Sorry nasanay lang kasi ako samin. After uhm...the semester break i mean, sabihin ko sayo if I'll get it or not."
"Sige-sige, text lang. Thank you!" ni-naog nakos bench. Naka-heels ko, kahibaw jud kong gi tan-aw ko nila paglakaw nako palayo. Maong naghinay-hinay pod kog pina catwalk. Kbye!
Pag-uli nakos dorm.
Nag text-text nami...
"It's okay, you can sell it to others. You didn't have to wait kasi matagal pa dadating yung dad ko." She said.
"Okay ra oy, di man ko hilig mang two-time Jas. I'll be waiting :) "
Nigawas gamay ang pina double meaning nga request sakong heart. Naa naman ka, mangita pa ba di ay kog uban pa?
Mga semana na ang milabay, ni chat siya. Dili lang daw niya paliton ang flight com. Mas ganahan daw iyang dad ug brand new. Okay ra oy. Nakaduol man ko niya bisan kadali ra. Mubo rakog kalipay gud, I'm satisfied with that. Maoy ta maoy!
BINABASA MO ANG
Psycho Meets Sadist
Romance"Study the enemy, Jazz. This isn't a love story. It's a war."