Momente in care AR TREBUI SA EXISTI

55 1 0
                                    

Pornesc dupa el cu un gust amar si o mare durere in inima ce nu mai batea de mult .

Ma apropii si mai mult de el . Of ! Cat mi-as fi dorit sa il opresc, sa il imbratisez si sa nu ii mai dau drumul niciodata , insa asta nu se putea intampla .

Continui sa il urmez . Deodata ma trezesc inconjurata de oameni pe care nu ii mai vazusem in preajma lui Jake . Cand privesc mai de-aproape observ ca acestia nu erau prea curati . Toti de acolo aveau ochii rosi si pielea alba . Nu puteam permite asa ceva , nu îi puteam permite lui Jake sa consume toate tampenile acelea .

-STOP! strig eu cat ma tineau plamanii . Stop Jake nu poti face asta !

Dintr-o data liniste . Toate sunetele se stinsera . Erau debusoloti , se uitau unul la altul cu priviri incetosate .

Incep sa plang . Eram speriata . Il iubeam si nu vroiam sa vina langa mine , imi placea "relatia " noastra asa cum era . Era perfecta .

Panicat , Jake isi puse gluga pe cap si cu o privire vinovata dar extrem de confuza se indeparta incet .

Saracutul, nici el nu putea sti acum ce i se mai putea intampla . Totul depindea de mine.

Am ajuns acasa. Acolo nu ma temeam ca i se va intampla ceva . 

Veni seara . Jake isi facu o punga de popcorn si se duse in dormitorul sau la un film .

Nu parea a fi in apele lui . Ce puteam face acum ? Nu il puteam tine in casa acea pe veci , dar cred ca asta ar fi fost cel mai indicat . Ma asez linistita langa el si incep sa vizionez filmul . Dupa cateva minute liniste . Jake adormise .  Ma apropi de el si ii iau bolul din brate . Nu simti asa ca ma dau jos  in cea mai mare liniste il pun langa el .

A doua zi

Dimineata ,cand tensiunea mea era maxima Jake iesi usor din transa . Il priveam cu cea mai mare dragoste . Era un baiat perfect .Ochii aceia caprui si parul de un negru intens ma inebuneau . Corpul acela bine lucrat si mereu cu o atitudine misterioasa . Aceste lucruri le faceau pe fete sa se indragosteasca de el , insa la mine era si altceva . Eu il cunosteam cum nu il mai cunostea nimeni . Eu ma indragostisem mai ales de bunatatea lui si de inocenta ce o avea cand credea ca e singur . Aceste detali nu le putea sti o alta fata .Ma simteam norocoasa . 

Usor , usor se ridica .  Merse jos unde isi pregati un sandwish  .

Reveni in camera ,manca apoi  se pregati de scoala .

Am ajuns la scoala . Jake se indrepta apre dulapul sau. Si-a luat cartile si a pornit spre calasa .

Eu ma uitam la el cu mandrie . Insfarsit se comporta normal.

Am  ajuns in clasa .Avea ora de matematica cu dirigintele.

Acesta intra in clasa cu o fata in spatele lui .

-Buna ziua copii!Ea este Anna , va fi noua voastra colega .

Am intepenit,picioarele imi tremurau ,inima incerca sa bata si incepeam sa prind culoare . Nu se putea asa ceva ,nu puteam sa apar acolo dintr-o data , nu in fata surorii mele Anna .

Eram panicata nu puteam sa cred , credeam ca visez si ca eu defapt nu am murit niciodata , dar nu era asa .

Se asaza intr-o banca, isi scoate cartile din rucsac si incepe sa scrie.

O priveam cu dragoste . Mi-a fost dor de ea . Nu credeam ca o sa o mai pot vedea vreo-data ,dar se pare ca  de-acum inainte  o voi vedea mult mai des .

Imi intorc privirea catre Jake  .  Scria linistit . Eram in al 9-lea cer , insfarsit avea un strop de fericire in acei ochi caprui.

Dupa scoal ,in timp ce mergeam spre casa ne intalnim cu Anna .

Jurnalul unui ingerUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum