Peste o saptamana
Il priveam pe Jeke cum doarme , nu mai ma aratasem deloc ,ma simteam din ce in ce mai vinovata .
Deodata se trezi strigand disperat :
-Tu!aratate , nu imi mai bantui visele , nu mai face asta , nu mai vreau ca in fiecare secunda tu sa imi invadezi mintea !
Ma uitam la el cu spaima , tremura si ochii ii erau plini de lacrimi .
-Nu ai curajul sa apari ! Iti este teama , ti-e frica doar de niste simple intrebari , tie frica de adevar , nu meriti sa fi un inger!
Fara a ma arata spun cu un glas sters si plin de regret :
-Nu pot.
-Nu poti sa ce ? nu poti sa recunosti ca teai indragostit , nu poti sa accepti faptul ca si eu te plac , nu poti sa realizezi ca iti simt dorul , asta nu poti ?
-Jake....
-Te rog renunta la orgoliu si apari.
-Nu e orgoliu , pur si simplu nu pot , nu mai am dreptul sa fac parte din viata .
-Te rog , mie dor de tine , nu sti cat de mult imi lipseste chipul tau angelic si acei ochii care numai cu o mica privire simt ca ma patrund .
Eram surprinsa de cuvintele lui Jake asa ca mi-am dat frau liber instinctelor si am aparut.Ma simteam mai vie ca niciodata chear daca nu eram. Il priveam atent pe Jake si hotarind sa termin drama soptesc usor :
- Hai sa incheiam totul si sa clarificam toata situatia !
-As vrea sa iti pun cateva intrebari .
-Ce?sunt dispusa sa raspund la orice.
-Pai....
1.De ce nu vrei sa mai iei parte la viata mea ?
-Nu am zis ca nu vreau , am zis ca nu pot . Nu pot sa fiu prietena cu cel de care ar trebui sa am grija . Consiliul ingerilor nu permit asa ceva . Pana la urma si la coada suntem ingeri nu pasnici si noi nu trebuie sa salvam ci sa protejam din umbra , iar voi oamenii sa nu stiti de prezenta noastra.
2.Vreau sa imi explici faza cu Anna.
-Nu e mare chestie de explicat . Cum am mai spus Anna e sora mea , iar eu nu pot permite ca tu sa te joci cu ea sau cu mine .
-Nu ma joc cu nici una dintre voi . Anna a fost doar un pansament pe moment , insa cu tine este altceva pe tine cred ca te iubesc .
-In primul rand Anna nu este un leocoplast de moment care dupa ce inchide rana e bun de aruncat la gunoi , iar eu nu pot sa accept faptul ca tu ma iubesti chear daca este reciproc .
3. Cum te pot convinge sa imi dai un sarut ?
-Nu ma poti convinge .
-Punem pariu ?
-.......
Atunci se apropie cu viteza si ma saruta pasional. Raspund sarutului , cazand in ispita , dar ma retrag rapid cu o privire rautacioasa .
-Mai am o intrebare .
-Nu.
-Ce nu ?
-Nu iti voi mai raspunde .
-De ce ?
-De ce nu ?
-Cum te cheama?
-Am spus ca nu voi mai raspunde .
-Te rog !
-Lisa.
Imi rostesc repede numele si dispar dinou.