Mit sau adevar?

37 2 0
                                    

Eram in aceeasi incapere. Jake admida peretele cu cea mai stupida privire a lui.

Sunt confuza si vreau sa aflu ce se intampla cu el , de ce nu reactioneaza de cele mai multe ori. Ma doare ingrozitor sa il vad atat de ifantil .Stiu ca deja l-am pierdut dar tot vreau sa lupt pentru el.

-Jake!?

-....

-Jake!

-Ce vrei?

-Te simti bine?

-Ce? Lisa ? Tu esti?

-Da , Jake.

-Apari.

-Nu pot.

-Nu vrei.

-Nu , nu mai sunt langa tine , am fost exilata.

-Lisa , nu.

-Ba da Jake , din pacate da.

-Dar de ce?

-Iti amintesti acum cateva zile cand stateam si ne sarutam?

-Acum doua luni.

-Ce , cum doua luni?

-Da . Au trecut doua luni si trei zile de atunci dar nu asta conteaza zi de tine.

-Pai in timp ce noi doi stateam pe canapea si ne uitam la film un inger dintre cei mai mari a venit in inspectie sa verifice starea sufletelor vii si ne-a prins in mijlocul sarutului , iar pedeapsa este exilul.

-Mi-e dor de tine .

Din nou acea senzatie de cadere in gol si de prabusire. Simteam ca ,,pamantul" mi se scurma de sub picioare incetul cu incetul.

-Si mie imi este dor de tine Jake.

-Nu te pot vedea , tu ma vezi?

-Da . Vad de parca as pluti undeva in coltul camerei tale si vad totul de undeva de sus .

Imediat ce imi termin explicatia il vad pe Jake ca isi intoarce privirea catre mine si clipeste des.

-Ce sa intamplat.

-Cred ca te-am vazut.

-Cum adica crezi?

-Mi s-a parut ca  vad o silueta feminina in coltul camerei care a disparut imediat ce mi-am intors privirea catre ea.

-Nu cred.....

-Serios.

-Nu , pe tine te cred insa este un mit care spune ca a fost odata o femeie inger care isi iubea atat de mult ,,stapanul" icat odata i s-a aratat si acesta speriinduse a lesinat. Femeia vazandul lesinat a inceput sa il sarute , iar acesta trezinduse din sarutarile ei s-a aruncat pe ea si atunci au comis pacatul. In momentul cei doi erau unul in bratele celuilalt , inspectia a venit si prin casa lor, iar femeie a fost exilata . Insa iubirea celor doi a fost mai piternica decat gardulile raiului . Barbatul o putea vedea , o putea auzi si intro zi a putut chear sa o si simta deoarece bariera dintre cei doi a fost strapunsa de dragoste facand in acel ''perete" o gaura prin care femeia a cazut pe pamant fara aripi. Insa se mai spune ca de atunci ea a fost considerata o pacatoasa si cand a murit nu a mai mers in rai ci in iad.

-Si ce vrei sa spui prin asta?

-Se stie ca de fiecare data cand barbatul ii spunea ca o iubeste sau ca ii este dor de ea , ,,pamantul'' i se scurma cate putin pana cand s-a facut aceea gaura.

-Si?

-Si asta se intampla si cu mine.

-Deci vrei sa spui ca daca eu voi incepe sa iti fac declaratii de dragoste tu vei cadea din cer?

-Ceva de genu , numai ca spus din gura ta suna prea ciudat.

-Te iubesc , mi-e dor de tine imi lipsesti tu si sarutarile tale , imi lipseste acel ten alb, acei ochi cristalini ,acele buzu dulci , imi lipsesti tu.

-Jake , chear este adevarat?

-Da Lisa.

Dintr-o data simt un cutremur puternic sub picioarele mele si cand sa ma uit in jos vad cum sub mine era u gaura de toata frumusetea prin care binenteles am cazut .

-Lisa , esti bine ?

-Jake , aripile mele ?

-Gata Lisa , va fi bine .

-Nu , nu ma ingrijoreaza nimic, sunt ferisita.

Sar pe Jake si il sarut apasat . Simt cum niste maini puternice ma prind de solduri si ma ridica de la sol aruncanduma in pat . Of ! Jeke se asaza langa mine si de aici va las sa va imaginati singuri ce s-a intamplat.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Aug 21, 2014 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Jurnalul unui ingerUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum