Stateam langa Jake si il priveam cu dragoste.
In capul meu era o adevarata lupta intre idei . Vroiam ca nici unul dintre noi sa sufere . Credeam cu tarie ca cel mai bine este sa il parasesc . Sa uite de mine si sa duca o viata normala aleturi de o fata ce era in viata .
Am hotarat . De astazi voi pleca .
Ma apropii de Jake, il iau de mana si apar.
-Buna dimineata!
-Vorbesti cu mine ?
-Da , deoarece va fi ultima oara.
-Nu cred ca poti sta linga mine fara a te arata.
-Exact , nu voi putea. De aceea voi pleca.
Jake se ridica si cu un ton puternic zise:
-Nu vei pleca nicaieri.
-Ba da Jake ,m-am hotarat .
-Lisa...nu .
-Si daca as ramane ar fi mai rau pentru amandoi . Tu nu ai putea sa te indragostesti de altcineva , iar eu voi suferii vazandute intr-o stare proasta.
-O sa lupt pentru tine.
-Nu ai pentru cine sa lupti . Eu nu exist.
-Ba da Lisa , existi . Pentru mine esti mai existenta decat orice fata.
Cad in bratele ispitei si il sarut .
Of! sunt atat de proasta. Cum am putut?
Vreau sa intrerup sarutul , insa Jake nu imi permite prinzanduma intr-o imbratisare puternica.
Nu mai incerc sa fug stiind ca este inzadar . Ma lipesc de el si ii pun bratele in jurul gatului continuand sarutul.
Atunci simt cum cineva ma ridica usor de pe sol si ma tranteste in pat .
-Jake , nu !
-Ba da Lisa .
-Nu intelegi . Eu chear imi doresc insa nu pot.
Ma ridic din pat si zic cu un glas usor :
-Nu voi pleca.
Nestiind ce mai pot face , dispar cu un mare regret in suflet .