Hemen merdivenlerden yukarı çıktım ve en sevdiğim çiçekli jilemi giydim. Ali abi beni bekliyordu. Hemen arabaya bindim ve yola çıktık. AVM çok uzakta değildi ama bana çok uzun bir yolculuk yapmışız gibime geliyordu. Sonunda araba durdu bende hemen indim ve AVM ye doğru yol aldım içeri girdim. Zaten üniformam belli bir yerde satıldığı için sorun olmadı.İçeri girdim ölçülerimi verdim ve üniformamı aldım. Geriye akşam için elbise almak kalmıştı babamın sözleri hala aklımdaydı seni o okula gönderme sebebimi anlayacaksın ne demekti bu. Fazla umursamamaya çalıştım ve bir kaç mağazaya girip çıktım en sonunda vitrindeki elbiselerden birini beğendim tam da aradığım elbiseden umudumu kesecekken. Hızla içeri girdim ve yanıma yaklaşan sarı saçlı uzun boylu bir kadın geldi yaka isminden Çiğdem olduğunu anladığım kadın yanıma geldi ''Buyrun nasıl yardımcı olabilirim?'' diye sordu alımda ise sadece bir cümle geçiyordu yanlış meslek manken olmalıydın.Daha sonra sorusunu cevapladım.''Ben vitrinde duran şu elbiseyi istiyordum da " Kız başını sallayarak işaret ettiğim yere doğru gitti ve istediğim elbisyle döndü.''Elimizde sadece bu beden kalmış'' elbiseye baktım ve bu bana olurdu. Daha sonra kabine doğru gittim ve elbiseyi denedim. Elbise düz siyahtı öğrenci yakaydı ve yakanın üstünde beyaz taşlar vardı. Hoşuma gitmişti hem sadeydi hem de şık ben böyle şeyleri severdim. Elbiseyi çıkardım ve kasaya doğru yöneldim parasını ödedikten sonra mağazadan çıktım.Zaten buna uygun ayakkabım vardı saçlarımı ise açık bırakırdım makyaja gelince yapmazdım hatta makyajdan nefret ederdim.
Hemen Ali abiyi aradım ve gelmesini söyledim.Oda yarım saate orada olacağını söyledi.Bende boş durmamak için hemen karşıda ki kafeye doğru yöneldim. Kafenin adının Bahar olduğunu büyük çiçeklerle süslenmiş bir tabeladan öğrendim . İçeri girdiğimde sanki bahar ayındaymışız gibi serin ve rahatlatıcıydı. Etrafta orkideler,papatyalar,laleler,ve güllerle süslenmişti.Açıkçası hoş bir görüntüydü.Bir masaya geçtim ve oturdum.Hemen yanıma bir garson geldi ve "Hoşgeldiniz ne alırdınız."diye sordu. Bende bir sıcak çikolata istedim. Hangi ayda olursak olalım benim sıcak çikolataya olan aşkım değişmez. Garson hızlı bir şekilde istediklerimi not defterine geçirdikten sonra uzaklaştı. Bende telefonum dan Şeyma'ya mesaj attım. O benim en iyi arkadaşımdı en azından beni dinliyordu. Biraz mesajlaştıktan sonra bugün olanları anlattım tepkisine gelince "Hemen evinize geliyorum herşeyi anlatıyorsun hem Murat Amca nasıl izin verdi, ya inanmıyorum şimdi ciddi ciddi gidiyorsun yani off ya aklım almıyor." Bende "Dur gelme ben dışarıdayım ve akşam misafir var." ya bu kadar önemli miydi bu kız için başka bir okula gidip gitmemem önüme koyulan sıcak çikolatayla kendime geldim."Afiyet olsun." diyerek garson uzaklaştı ve bende sıcak çikolatamdan ilk yudumu aldım. Ve hemen mesaj sesi geldi. Telefona baktım."Tamam ama bana hesap vereceksin görüşürüz."diye mesaj atmış cevap verme gereği duymadım ve sıcak çikolatamı içtim masaya da bir miktar para koyup çıktım. Buraya daha sık gelmeye karar verdim. Benlik bir yerdi.Dışarı çiktım ve karşıya geçtim.Ve hemen araba önümde durdu kendi kendimi zamanlama konusunda tebrik ettikten sonra arabaya bindim. Ve yola çıktık eve geldiğim gibi kendimi yatağa atmayı planlıyordum. Araba durdu bende hemen kendimi dışarı attım. Babam bahçede oturmuştu önce onun yanına gittim."Babacım ben geldim ve odama çıkıyorum."dedim. Tam yukarı çıkacakken babamın sesiyle durdum "Tatlım bir dakika akşam misafirlarimiz gelecekti ya işte bir işi çıkmış gelemeyecekmiş onun yerine yarın gelecekmiş. Haberin olsun." Hayatımda hiçbir habere bu kadar sevinmemiştim babama onaylar anlamda başımı salladım ve tekrar odanın yolunu tuttum odaya girer girmez elimdekileri attım ve bir duş aldım pijamalarımı giydim bir film açtım ve izlemeye başladım. Duygusal olmasını istemiyordum çünkü yarın okula gözü şiş halde okula gitmek istemiyordum.Ay yarın okul var. Heyecan yaptım galiba. Hemen yatağa girdim zaten filmde bitmişti. Alarm kurmaya gerek duymadım çünkü Zehra Sultan beni uyandırırdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SANA YALAN SÖYLEDİM
Romance"Peki prenses söyle bakalım para ile alınamayacak ne var?" Ne olabilir ki para ile alınamayacak bir şey acaba yok mu derken "Parayla değil bütün dünyayı versende alamayacağını bir şey var." "öyleyse ne prenses " "AŞK Berk Aşk tüm dünyayı versende...