1.Bölüm

55 5 1
                                    

"Hayır baba daha fazla o zengin züppelerin yanında okumak istemiyorum tamam mı.'' ‘’Senin gibi saygın ailelerin çocukları bu konuşma burada bitmiştir  Deniz odana. '' Sinirle odama ciktim ve kapıyi duyacakları şeklide kapattim. Zengin ailelerin çocuklarıymıs  zengin olsalar bile hepsi şimarıklar işte babam bunu anlamıyor. Ben onlar gibilerle aynı okulda kalmak istemiyordum okulumu özel bir okul değilde normal bir okulda okumak istiyordum ama babam tutturdu olmazda olmaz senin gibi değiller benim gibi olmasalar da o kendilerini beğenmislerden bin kat daha iyidir değil mi. Ama elbet babamı ikna edicem ve o okula gidicem.

Aslında annem belki yasasaydi  yuz kere girmiştim o okula. Annem ben küçükken bir trafik kazasında vefat etmiş . Aslında babama hak vermek lazım nede olsa tek kiziyim ve Güven holdingin tek varisi. Varis falan demişken şirkete ortak olacak diye birşey soylemisti babam ne oldu acaba o is ayyy herneyse pes etmek yok o okula gidicem. Hemen merdivenlerden indim ve

"Baba ben o okula gidicem sen ne dersen de"

"Tamam kızım "

Ne bu kadar kolay olamazdı haftalardir babama yalvarmama rağmen izin vermemişti ne olmuştu acaba birden. Babamın sesiyle düşüncelerimden siyrilip 

"Kizim Deniz iyimisin tamam dedim işte" Evet yanlis duymamistim izin vermişti bu yüzden hemen babamın boynuna sarıldim

"Tamam kizim boğulucam yavaş ol bilseydim böyle davranacağinı en baştan izin verirdim bana ne kadar uzun zamandır bana  sarılmiyorsun farkında mısın . Hadi hazırlan birazdan Ali abin gelecek sana mağazaya götürecek daha. Sen üniformanı al bende senin okuldan kayıdıni alayım o istedığin devlet okuluna kayit yaptirayım."İnanmıyorum  gidecektim  istedıgım okula gidecektim ve o kendini begenmislerden kurtalacaktım.Tam o sırada kapı çalındi. Bende hemen  Ali abinin yani şoförumüz iceri girdi.

"Murat Bey araba hazır isterseniz yola çikalim "

"Beni değil Deniz'i istediği yere bırakacaksın ?"

"Peki efendim, küçük hanim hazırsaniz gidelim"

"Ali abi beş dakikaya hazır olurum bekle"

Koşarak odama gittim. İnanmıyorum ünoforma almaya gidecektim tabi gitmişken tek üniformada almam ya  malum kiz milletiyiz alişveriş tutkumuz kız milletini neyle tanimlarsin derseniz alısveris derim artı biraz konusmak (!)Ne  böyleyiz  tamam mi. Hemen dolabimi actim. Pek fazla oyalanmadan  dizimin üstüne gelen bir elbise aldim siyah bir ayakkabı ve benim vazgecilmezim olan cantami boynuma attım ve heyecanla aşağı indim .O sırada babam beni durdurdu ve akşam için de birşeyler almamı söyledı sik olmalıymis.

"Neden baba aksam misafirimiz mi var " 

"Evet kizim sana bahsetmiştir ya şu ortaklık meselesini ortak olduk bi şirketle ve bu aksam ailesiyle gelecekler bu yüzden hazir ol "

"Himm peki ailesiyle  gelecekmis derken sen genelde erkek erkeğe iş konuşursun da. "

"Seni o okula göndermenin sebebini anlayacaksın kizim"

Acaba Denizin o okula gitmesine neden izin verdi babası oysa o okula gitmesine çok karşiydi . bu benim ilk kitabim  yorumlarinizi ve voteleri bekliyorum kisa olduğu için üzgünüm ama sinav haftam   dediğim gibi özür dilerim. HATALARIM OLMUŞSA KUSURA BAKMATIN AMA EMİN OLUN Kİ DENİZ İN YAŞAYACAĞI ŞEYLER SİZİ SÜRÜKLEYECEK.  J

SANA YALAN SÖYLEDİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin