Lennia's perspektiv
-"Hej är det ni som ska börja här, Lennia Gustafsson och Moa Olofsson.
-"Ja det är vi"sa jag.
-"Här ska ni får era Schema, mappar, skåp nyckel och karta över hela skolan"sa rektorn och ger oss mapparna och karta.-"Här har du din Schema Moa och numer till skåpen.
-"Här har du din Schema Lennia och skåp nummer.
-"Tack så mycket" sa jag och Moa samtidiga.
-"Har en bra dag nu tjejer" sa rektorn.
Jag och Moa gick ut ur rektorn kontor och ska till vårt Skåp.
-"Vad har du för skåp nummer Lennia" frågade Moa
-"Jag har nummer 740 och du" sa jag
-" Va bra vi har nästan brevid varandra jag har nummer 743 bara två skåp mellan.-"Va bra, vad har du för Lektion nu" frågade jag.
-"Jag har Engelska och du" sa Moa
-"jag har Svenska" sa jagVid våran skåp.
Jag tog lämnade alla mappar förutom svenska mappen och lämnade min jacka och min väska.Jag skulle gå vänster och Moa skulle till höger.
-" Ses sen" sa Moa
-"Ses" sa jagJag öppnade dörren och klev in och jag känner alla blickar på mig.
-"Men Hej! Du måste vara Lennia Gustafsson som ska börja här, jag är din svenska läkare och din mentor jag heter Johanna"
Jag nickade mot henne bara.
-" Okej klassen här är Lennia Gustafsson som ska börja här i våran klass, Vi du berätta om dig själv för klassen" sa Johanna och log mot mig jag log tillbaka och nickade.
-"Hej jag heter Lennia Gustafsson jag flyttade hit från Göteborg och ska börja här idag, jag gå på dans har dansat sex år.
Jag tittade mot Johanna och log.
Och jag börja gå mot en tjej som sitter läsk bak.-"Hej! Jag heter Jenna och du är den nya tjejen" sa Jenna som var hennes namn
-"Jaa det är jag som är den nya tjejen" sa jag
-" Vilket skåp nummer har du" sa Jenna.
-" Jag har skåp nummer 740 och du"sa jag.
-" 741 brevid dig" sa Jenna
-" va kul" sa jag.Linus' s perspektiv
-"Du Jake.. är det den nya tjejen" viska jag.
-"Aa..jag tro det" viskade Jake tillbaka.
-"Hon var ju skit snyggt" viska jag
-"Lektionen är slut nu,så ses vi på Engelska sen da" sa läraren.
YOU ARE READING
Mitt Liv Med Badboy
Teen FictionLennia är 18år har långt mörk brunt hår och har gröna ögon, och ska nu flytta till Eskilstuna, ska börja på en ny gymnasieskola och gå sista året, och hon är lite blyg men ändå kaxig, hon är 1,72 lång, hon är singel, och att hon går på dans,hon ha...