8.

109 3 0
                                    

Linus's perspektiv.

Lennia, Jenna och den tjejen alla kalla henne nörd men hennes namn är linn
de gick iväg nog till sin skåp tror jag jag tittade när Lennia gick iväg sen ser jag inte henne mer.
Hennes ögon är gröna.
Hennes kropp WOW.
Hennes leende alltså.
Hennes hår.
Alltså den tjejen vill jag har hon ska blir min tjej nej vad täcker jag på jag är Linus Karlsson jag ska får henne i sägen sen dubbar jag henne, jag vet att ni att det är dumt att krossa hennes hjärta men det är son jag är bara.

-"Linus ska vi går till vår skåp och hämda våra Engelska sakerna" sa Jack.

-"ja visst" sa jag.

Vid skåpen.
Jag såg att Lennia står och kolla i sin telefon. Jag gick och peta henne på axel lite lös.
Hon vände sig och titta på mig.

-"Ska du också har Engelska" fråga jag henne.

-"Ömm jaa hurså" sa hon.

-"Ska vi går tillsammans eller du kanske ska med din vänner" fråga jag henne hoppas att hon säger ja.

-"Visst varför inte" sa hon och ler. Alltså tjejen du vet att du har den vackraste leende.

-" Coolt" sa jag och ler sexig.
-"Lennia ska vi gå till Engelska" sa Jenna som dök upp på Lennia vänster sida.

-" Linus fråga mig om jag vill ska tillsammans med han, då kan vi alla gå tillsammans eller vad vill ni" sa hon och kolla på mig, jack och Jenna.

-" Jo vi alla fyra kan går tillsammans" Sa jack och blickar med en öga med Jenna och Jenna rodnade. Va söt.

-" Du är söt när du rodna, så du behöver inte titta bort" sa Jack.

-" håll käften jack, jag rodna inte" sa Jenna.

-"Men ska vi gå då vi börjar snart" sa Lennia.

Alla nickade bara sen gick vi Lennia och Jenna gick i mitten och jag gick brevid Lennia och jack gick brevid Jenna.

-" så jag hörde att du dansade" fråga jag Lennia och titta på henne och titta på mig och Säger.
-" japp jag dansa" sa hon.
-" Vad är det för dans" fråga jag henne.
-" Jo du jag dansa Hiphop" sa hon
-" Oj du är nog bäst på det" sa jag.
-" Jag vet inte men jag har dansat i sex år så jaa" sa hon
-"okej du är nog bäst på dans om du har dansat i sex år.

-" Men gå du på nan Sport då" s fråga hon mig.
-"Öm jag går på Fotboll , har spel i sju år" sa jag.
-"Oj sju år då är du jätte bra ju" sa hon och titta kockad på mig jag nickade bara. Vi kom fram till klassrummet och vi gick in och Lennia och Jenna satt näst längst bak vi satt bakom de.

Senare efter lektionen.

Lennia's perspektiv.
Det var 3 minuter  kvar. Jag känner att Linus titta på mig hela tiden.
Men jag tror inte jag kommer vara med honom tip dejta honom men vi kan vara vänner för ja han är skolans badboy och jag vet att de är player så jag vill inte blir sårad jag orkar inte blir ledsen av en idioter som leker med andra källor så jaa.

Lektionen var slut jag och Jenna gick till vår skåp och lämnade våra saker sen så sätter jag på mig min jacka och skulle tar min väska så sa nan min namn.
Jag och Jenna kramade varandra och sa Hej då och hon gick ut.
-" Så kommer Adam och hämta oss eller" sa Moa när jag fick syn på henne.
-" japp han är nog där på parkeringen och väntar" sa jag.

-" okej då går vi"sa Moa.
Jag tog min väska och gick bredvid Moa.

Ingen av oss pratade.
Vi fick syn på Adam och jag gick snabbare till honom och han fick en leende på läpparna när han såg mig. han borde i Stockholm då så jag fick inte träffa honom så ofta, för att han fick jobb där men nu fick han en bättre jobb om ni inte vet så är han 20 men snart 21 år. Men nu är han och Ben och ska bor med oss men jag tror att Adam kommer och hitta en lägenhet nanstans närheten av huset. Ben är Moa store bror så ni vet. Adam är min store bror han är världens bästa bror jag prata alltid med honom när min ex var otrogen mot mig så var han alltid där för mig. Han fick mig alltid att ler skratta. När jag har tråkigt så fick han mig göra roliga saker när jag är ledsen fick han mig och skratta.
Han sträckte ut armarna och jag sprang och kramade han jätte hårt för jag har saknat honom.

-" Har du saknat mig syrran" sa han och vi släppte kramen.
-" Jätte" sa jag och kramade honom ingen.
-" Jag ser det"sa han och skrattade.
-" vill du har en kram du också eller Moa" sa han och Moa nicka och ler jätte mycket.
-" Vad säger ni tjejer ska vi dra hem nu.
Jag och Moa nickade bara och vi satt och Adam började köra hemort.

Hemma.
Jag kom hem och gick upp till mitt rum och slängde mig på sängen och tog upp mobilen och gick och kollade runt på Facebook och jag fick två vänförfråga en var Jenna och tryckte på aksamtera och en var Linus jag vet inte vad ska ska trycka så jag tryck aksamtera också men måste vara snäll mot alla eller hur. Jag lär ner mobilen och gick ner och där satt Ben.
Han såg mig och jag gick och kramade om honom.

/ Jag vet att det var en dåligt kapitel men ska skriva en bättre, har en bra dag/❤️💕

Mitt Liv Med BadboyWhere stories live. Discover now