6.

135 3 0
                                    

Lennia perspektiv.

ska vi har Engelska sen sluta vi.
Jag gick in i korridorerna och fick syn på en tjej som ligger på marken och hennes böcker är över rakt och 4 killar står och sparka henne på maken. Jag tycker synd om henne jag täcker går och hjälpa henne eller ska jag bara titta på nej jag ska gå och hjälpa henna.

Jag vänder till Jenna som håller på med hennes telefon jag peka på hennes axel lite löst.

-"Mm" sa hon och titta upp mot mig.

-"Du ser hon som liker på marken och runt henna med 4 killar". Sa jag och peka mot de.

-"Ömm ja de där killar är mobbare och hon heter Linn men alla kalla henne nörd men jag kalla henne inte det" sa Jenna och titta ledsamt mot Linn som liker på marken.

-"Jag täcker gå och hjälpa henne är du med" sa jag

-"Är du galen de kommer slår dig också" sa hon och titta på mig som jag är var en idiot.

-Men jag ska hjälp henne ändå jag är inte rädd" sa jag och börja gå mot de.

-"Lennia vänta jag följer med" sa Jenna och går bredvid mig.

Jag närmar mig de och jag är inte alls  rädd eller Jo det är jag för de ser väldigt tränat ut det kanske de är. Men jag tycker synd om den tjejen och jag tycker inte om r man mobbar nan och kalla henne för nörd det kanske hon är men hon har en namn eller hur alla har engna namn

-" Kan ni sluta eller" sa jag ganska hört.

De sluta och vänder mot mig och Jenna, och Jenna tog min hand.

-"Och vad tänker du göra en liten person som du" sa en kille med brunt hår.

Mitt Liv Med BadboyWhere stories live. Discover now