Jak pozoruhodný život umí být, v jeden den je takový a v druhý den je vzhůru nohama. V jeden vinim samu sebe a v druhy? V druhy vidím tvoji podstatu.
Bože jak bláhová jsem jen byla. Ty jsi asi vždycky uměl jen přitahovat lidi slovy co oni chtěli slyšet, udělat ze sebe chudáčka ti taky šlo.
Proto tu teď brečim, schoulema u kamaráda u kterého bych to nikdy nečekala. Nechtěl jsi abych se s nim bavila ale tím co jsi zpusobil jsi mě vehnal přímo do jeho náruče.
Celý rok mě od sebe odháníš s tím že mě máš rad jenom jako kamarádku a potom na mě vybalíš že mě miluješ celou tu dobu ale že ses bál, jenomže to je pozdě, deset měsíců jsi mi ubližoval, jedenáct měsíců jsi ze mě vysával život, ale všichni najednou čekají že ti skočím do náruče, jak ty, tak tvoji kamarádi a hlavně tak moje nejlepší kamarádka. Všichni mi to dáváte sežrat ať už brekem, nemilými slovy a nebo vražednými pohledy.
Řekni, co bys dělal ty? Já už tě nemiluju, řekla jsem ti to, už tě nedokážu milovat, měl jsi šanci deset měsíců, deset měsíců ale ty stejně chceš šanci až po tom co řekni že už šanci nemáš.
Mě to jenom nutí přemýšlet... co jsi zač abys mi dával za vinu že už tě nechci a že mám ráda jinýho?
Co jsi zač abys mi makazoval s kým se můžu bavit a s kým ne?
Co jsi zač, abys mi bral moje kamarády a aby mi kvůli tobě přestali důvěřovat.
Nevím čím to bylo, jestli tou lehkou pusou od mého spojence na čelo, jeho objetím a nebo snad tím, že mě už od každodenního breku bolely oči, proste jsem věděla že už je mi to jedno, nesnáším tě a jsem zklamaná tím jak jsem ti věřila.
Mrzi mě každá ztráta nervů nad tebou a tvým nezájmem, mrzi mě každý dotek který jsem ti dovolila a každý tajemství který jsem ti prozradila. Mrzi mě všechno co jsem kvůli tobě protrpěla a v závěru jsi to přeci jen ty kdy byl ten hlupák.
Bohužel jsi v sebelitosti lepsi, vždycky jsi byl, takže tě ostatní poslouchají a mě ne.
Nadechla jsem zhluboka vůni z trička do kterého jsem už chvíli brečela a obejmula toho komu patřilo, je mi jedno co ostatní budou dělat, já chci být s tím kdo tu zůstal jako jediný a vyslechl mě.
ČTEŠ
My screwed mind
Short StoryAle on vlastně celou dobu lhal. *rozbrečení se nad tím, jak jsem naivní* ---- Moje myšlenkové pochody téměř doslova vypsané. Vzhledem k událostem asi trochu depresivní. (Plot twist - dost možný) ^ okej takže jsem po půl roce přečetla ty příběhy co j...