„Kedves Lalisa!
Örömmel tudatjuk magával, hogy elindítjuk a BlackPinket, amiben szeretettel várjuk önt is!
-YG Entertainment-"
Sikítva rohantam be anyához, aki nem értett semmit az egészből. Miután halálra ölelgettem, elmeséltem neki, hogy Idol lehetek. Szegénykém annyira örült, hogy elsírta magát. Aztán megvacsoráztunk és felmentem a szobámba. Kaptam e-mailt is, hogy mikor-hova kell mennem. Holnap már mehetek is, minden cuccal együtt, tehát elkezdtem pakolni. Azt, hogy hol van nem lesz nehéz megtalálnom, hiszen Szöulban élek és gáz lenne ha tényleg nem tudnám. Miután ez is megvolt, elmentem zuhanyozni és aludni.
Reggel 6:00-kor már a szobámba ugrandoz-....Ja mégse. Épphogy fel tudtam kelni, anélkül, hogy visszaaludnék. Full kómásan elmentem fogatmosni meg valamit kezdeni a hajammal. Szerencsére a ruhám választásával nem kellett sokat foglalkoznom, mert már tegnap kikészítettem egy fekete pulcsit, egy fehér pólót, egy térdnél szakadt világoskék nadrágot és egy fehér bakancsot.
Öltözés után rájöttem, hogy nem is olyan rossz! Csak az a búval-baszott fejem ne lenne. Legalább ha hülyeséget beszélek, látszik, hogy a fáradtság miatt. Lementem reggelizni, anyám halálra ölelgetett, és indultam is. Busszal olyan 20 perc alatt odaértem 5 perc sétával. Végre itt állok álmaim munkahelye előtt. Beléptem és a recepcióhoz mentem. Ott elmondták,hogy üljek le, a főnök kilencre jön és elmond mindent. Leültem, elővettem a telómat. 7:45, szuper. Egy ideje játszhattam a telómmal, mert olyan fél kilenc körül, valaki köszönt. Na az a valaki. Gyönyörű volt. Barna haja, szinte már fekete szeme, gyönyörű ajka és édes pofija volt. Csak úgy sugárzott. Komolyan mondom, mintha modell lenne a csaj.-Szia- Köszönt. És még a hangja is meseszép.
-S-Szia- Szuper, kitudtam nyögni egy mondatot.
-Hogy hívnak? Én Jennie Kim vagyok-
-Lalisa Manoban- Most legalább nem dadogtam...
-És hogy-hogy itt ülsz? Talán modell vagy?- Nézett rám értetlenül. Hogy mii??Én modell? És ez most bók volt? Amúgy is, ezt kérdezhetném én tőle.
-N-nem. Az egyik banda tagjának választottak. És te?-
-Azta! Engem is.- Nem. Ne mond, hogy....Egy bandában leszek vele??
-És melyik banda?- Kérdeztem.
-Blackpink- Atya ég. Mik lesznek itt.
ESTÁS LEYENDO
• Miért pont én? • {Szünetel}
De TodoEddig az élet csak kibaszott velem. Mégis itt vagyok. A nevem Lalisa Manoban. Nagy álmom teljesül a BlackPink-kel. Viszont nem hittem, hogy magával a tökéletességgel találkozom majd.