(Needitat)
Eram carata in brate de catre Jimin si absolut toate persoanele din campus se uitau ciudat. Unele urlau, altele fluierau si se aude dintr-un colt.
-Curva!
Ce?? Cred ca nu am auzit bine. Cred ca a auzit si Jimin pentru ca a inceput sa mareasca pasul.
-Stop. Strig eu, iar el incremeneste.
-S-a intamplat ceva? Întreabă el încercând sa schimbe subiectul.
-Poti sa dai puţin înapoi?
Ma asculta si se intoarce la panarama aceea ce are tupeu sa imi zica mie curva. Asta chiar crede ca eu fiind anul 1 o sa stau si ma uit la ea. Ha, curva.
-Scuze? Ai vorbit cu mine? Spun eu inca stand in bratele lui Jimin.
-Normal, ai mai vazut alta curva pe hol? Adauga ea înconjurată de gasca ei de papusi barbi.
-A pai normal ca nu, doar nu este pe nicaieri o oglinda, ca sa poti sa te vezi si tu.
-Cat tupeu ,tu esti aia care este intr-o relatie cu Taehyung si umbli in bratele altei persoane si tot eu sunt curva?
-Jimin ,poti sa ma pui puţin jos te rog.
-Nici gând, o sa te doara glezna. Asa ca stai locului.
-Ok, spun si ii dau o palma panaramei din fata mea. Asculta aici desteapta universităţii, daca cineva ajuta o persoană se numeste omenie, dar tu ce sa sti ,ca oamenii si in general baietii te ajuta doar ca sa te futa.
-Cum indraznesti.
-Mint? Una care este mai larga decât tunelele de metrou imi spune mie curva fara sa se uite la ea care a fost încercata de aproape de toti din universitate. Cred ca asa ai trecut si examenele ca desteapta nu prea pari.
-O sa regreti ca te pui cu mine ,piticanie.
-Nu te abtine, ai crezut ca fiind in anul 1 o sa tac in fata " divei" aka panaramei supreme din campus, ei bine te-ai inselat.
-Noi mai bine plecam. Spun Jimin si incepe sa merga grabit spre iesire.
-Nu am terminat cu tine, urla pitipoanca aia.
Ii arat frumos semnul "păcii " si plec.
-Trebuie sa mai stai putin.
-Da, te mai si zbateai la mine in brate ,poate te scapam si te raneai mai tare. Adauga el si ma prinde mai bine de talie.
-Imi pare rau, spun cu un botic de catelus.
-Ti-ai scos arma. Rade el.
-A asta e doar una, zic razand.
Ma aseaza incet pe scaun in masian si pornim.
Hmm, conduce bine.La unul dintre semafoare ma uit prin jur si mi se pare ca am vazut ceva insa, Jimin se tot pune in fata mea.
-Jimin poti sa te dai, mi se pare ca l-am vazut pe Tae cu cineva.