4

555 40 8
                                    

  

  Am petrecut o minunata noapte, singura cu castile in urechi, cu muzica la maxim pentru ca din camera alăturată se auzeau sunete neortodoxe si am putut sa dorm.

Dupa ore in sir de uitat pe pereti am auzit usa de la intrare deschizandu-se ,deci se pare ca, cumnatul a plecat.

Doamne, într-un final somn. Dupa 3 ore minunate, m-am trezit cu gândul de a ma pregăti, deci eu aveam ore de la 16:30 ,insa am decis sa-i fac o vizita minunatului meu iubit. Mai bine zis sa fac pe spionul.

Eram îmbrăcata toata in negru. O camasa negra de dantela, o fusta pe corp si o pereche de sandale. Cu excepţia ca rochia era cam scurtă, camasa decoltată si sandalele aveau toc. Aratam ca o eleva model. Daca nu il pot face sa saliveze, de ce mai merg corect. :))

I-am dat un sms lui Sunny dupa ce am plecat sa ii zic ca o sa vin mai tarziu acasa sa ma schimb si sa o iau si am pornit.

Am pasit apasat pe holurile facultatii, sunetul tocurilor răsunând. Ia sa vedem pe unde umbla printul.

  Am mers catre sala in care urma sa aiba  Taehyung curs si surpriza, nu era acolo. Nici Yoongi si nici Jimin. Hm...

Doi dintre băieţi au aparut.

-Buna baieti!  Spun eu puţin ruşinată si il privesc pe Jimin.

-Buna micuto, ce te aduce pe aici asa devreme?  Întreabă Yoongi.

-A pai nu am putut sa dorm de la atata zgomot si am zis sa vin si eu pe aici .

-Ah, ne-ai auzit?

-Da, aveti noroc ca nu stam la bloc. Ma rog, unde este Tae? Intreb eu si Jimin intra direct in sala fara sa mi zica ceva.

-A, el e la baie isi face parul.

-Ok, ne mai vedem. Spun si ma duc repede spre baie.

O, se pare ca e cu cineva. Ia sa vedem noi.

-Tae,mi-a placut foarte mult noaptea trecuta.
Stai asa, asta este panarama aia.  Aish, Tae esti mort.

-Si mie, insa nu trebuia sa tipi atat de mult. Cei de la hotel au venit de 3 ori peste noi.

-Haide pisoias nu fi supărat, promit ca daca viitoare nu o sa mai tip atat de tare. Desi este vina ta ca esti atat dr bun im ceea ce faci.

-Ok. Imi asum răspunderea. Acum ce ar fi sa pleci, poate sa vina cineva.

-Cine sa vina, iubita ta minunată?  Zice aia razand.

Stai ca vezi tu .

Bat la usa sa aiba timp sa se ascunda.

-Tae, iubire. Spun si sar la el in brate.

-O, Arzu ,scumpa mea .  Ce cauti tu aici? Nu aveai ore mai tarziu.

-Da insa am vrut sa-ti fac o surpriza. Nu te bucuri? M-am imbracat asa special pentru tine.

-Arati minunat. Spune ,imi pune mana pe talie si ma saruta .

Spicy breath 👄👅🔥Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum