18

374 23 0
                                    

        - Iubireee! Strig eu din camera de zi.

       - Ce este, esti bine? Lisa este bine? Vine el grabit din bucătărie.
 
        - Da amândouă suntem bine, zic si imi mângâi burtica. Dar de ce durează atat de mult. Este doar un tort de ciocolata.

       - Nu ar fi durat atat de mult daca nu m ai fi pus pe mine sa l fac. Zice el si isi da ochii peste cap. Asa mi ai cerut si săptămâna trecuta pepene din nu mai stiu ce tara si nici nu ai pus gura pe el. Spune el putin mai rastit.

     - Nu este vina mea ca l ai adus dupa o săptămână. Ridic si eu tonul.

    - Asta pentru ca nu creste aici si a durat ceva sa l aduc aici.spune el ferm ai raspicat.

   - De ce te rastesti la mine. Nu este vina mea. Spun si imi acopart fata cu palmele.

    - Gata scumpa pea, stiu ca treci printr-o perioada grea si imi pare rau ca nu iti sunt alaturi. Pardon ca va sunt alături. Spune si imi saruta burtica.

    - Si mie imi pare rau, nu trebuia sa te stresez atat, sau sa ti cer atat de multe, știu ca noaptea trecuta ai fost de garda si imi pare rau ca te mai obosesc si eu cu atat de multe cerinte. Adaug si il sarut.

      - Of scumpa mea totul o sa fie bine. Nu sunt supărat pe tine. Sa fac toate astea pentru tine si fetita noastră este o placere.

         Acum 6 luni.

     - O sa avem un băiețel spune Sunny si sare in bratele sotului ei dupa ce iesim si cabinet.

     - Si noi o fetita, strig si eu si sar in bratele lui Jimin.

      - Nu pot sa cred. O sa fiu tata. O sa am un baiat la fel ca si mine. Un adevărat barbat. Zice Yoongi zambind in timp ce o mângâie pe Sumny.

    - Iar eu o sa am o fetita frumoasa exact ca si mama ei.

    - Si o sa te scoată din sarite exat ca si mama ei . Il completează Sunny.

    - Ya, de ce ești rea. Yoongi o sa ai de suferit cu ea pe timpul sarcini. Zic râzând.

   - Si Jimin cu tine. Tu ai mofturi in viata de zi cu zi. Rade și ea.

     - O sa je descurcam, zic ei la unison.

     - Mai vedem noi. Spunem si noi tot la unison.

 
In prezent :


       - Iti amintești cand ai spus ca te vei descurca? Spun si il privesc in ochi in timp ce el ma tine in brate. Chiar o faci. O sa fi un tata minunat Park Jimin.

      - Si tu o sa fi o mama minunata. Va iubesc foarte mult.

       - Si noi te iubim.

   Chiar cand eram pe punctul de a ne saruta, se aude usa.

    - Ma duc eu, tu te poti întinde pe canapea si sa te odihnești. Spune si ma saruta pe frunte.

Spicy breath 👄👅🔥Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum