Dupa ce am discutat cam 3 ore si ne-am mai pupat de vreo cateva ori :)) ne-am trezit ca este deja 1:30 .
-Iti este somn? Spune el cand ma vede ca am cascat.
-Doar puţin. Tu nu esti obosit?
-Sun puţin. Haide la culcare.
-Da.Sa-ti arat unde este camera de oaspeţi.
-Camera de oaspeţi?
-Doar nu credeai ca vei dormi pe canapea,nu-i asa?
-Nu, eu credeam ca vom dormi împreună. Spune el si isi freca rusinat ceafa.
-Oh,... Bine atunci. Putem dormi împreună ,cred.
-ok. Acum haide la somn. Spune si ma ia pe sus.
-Jimin nu era nevoie sa ma cari ,puteam merge si singura.
-Am vrut sa te ajut.
-Dar mana ta, o sa te doara.
-Nu simt absolut nimic stai calma. Acum haide. Spune dupa ce se tranteste in pat si imi fac semn spre locul de langa el.
M-am întins usor langa el, iar el m-a luat im brate, insa manuta lui statea cam prea bine.
-Jimin, ce ar fi sa iti ti mana mai sus. Spun dupa care ii iau mana si o mut.
-Dar este cea ranita si are nevoie de sustinere.
-Nu stiam ca fundul meu este pe post de sustinere.
-Pai arata foarte bine si mana mea sta destul de confortabil acolo. Sti doar ca este ranita.
-Of, bine. Acum treci la somn.
-Mai intai... Nu ai uitat ceva?
-Nu cred. Si de ce ai facut bit de rata.
-Pupicul de noapte buna. Spune si se apleca peste mine.
Statea peste mine si ma saruta destul de pasional. Doamne, mai sac oare teafra. A inceput sa-mi sarute gatul si apoi din senin fara sa m-ai apuc eu sa spun ceva s-a oprit.
-Scuze m-a luat valul.
-Stai calm. Adaug eu si ii dau un pupic. Acum haide maine este vineri si avem ore de dimineaţă.
-Tu de unde sti ca am ore de dimineata?
-Pai am vazut in camera lui Sunny, era orarul lui Yoongi, deci am presupus şi eu din moment ce esti in aceeaşi clasa cu el .spun razand.
-O ce draguta esti ca te interesezi atat de mine.
-Da, nu/i asa. Apropo, toate colegele tale sunt atat de energice ca cea de astazi.
-Nu mai fi geloasă, avand in vedere ca sunt cu tine ,nu ma uit la altele.
-Asa si sa faci si in plus nu sunt geloasă vroiam doar sa stiu daca o sa mai am surprize ca sa mai cocoate cineva pe tine sau alte chestii de genul.