9

526 55 14
                                    

Leo dhe Luisi ishin nisur pa u menduar dy here. Kishin marrur te dy arme me vete. Pas gjysem ore e gjeten veten para nje godine te lene pas dore. Ishte nate tashme dhe u futen brenda pa bere zhurme. Vendi dukej komplet bosh deri ne momentin qe nje drite e madhe u ndez. Te dy shikuan njeri tjetrin dhe bene gati armet. Leo provoi te shikonte ndonje gje por sapo nxori pak koken nga vendi ku po fshihej, degjoi te shtena plumbasht. Kolona ku po fshihej filloi te behej copash. I beri me shenje Luisit ta ndihmonte. Ne momentin qe Luisi u be gati te sulmonte , plumbat ndaluan.

-Mireserdhet ! -b.Merit
-Goxha mikpritje! -Luisi
-Oh ne fakt ky eshte kurth por meqe ju jeni teper te trashe ta kuptoni kete me vjen keq.
-Ku eshte Meri ?!-Leo
-Oh Meri eshte mjaft mire. Ne shtepine e saj. Bija ime gjithmone me bindet.

Leo u shtang .

-Por ajo me tha se eshte jetime ...-Leo
-Eh eshte pak mosmirenjohese.
-Mjaft me kete ti flliqesir!!!-Leo

Leo doli nga vendi ku po fshihej dhe u nis per tek babai i Merit. I drejtoi armen dhe filloi te gjuante ne te derisa i mbaruan plumbat. Kur ndaloi pa qe para tij po qendronte nje manekin.

-Leo kujdes! -Luisi

Vendi ishte i mbushur me kolona dhe Leo mundi tu shmangej plumbave qe po i vinin. Nderroi karikatoren dhe u drejtua per tek dera me e afert. Nderkohe qe vraponte sulmonte drejt gjithkuj qe i zinin syte. Doli jashte dhe vrapoi per tek makina. Pas tij po vraponte edhe Luisi.

-Shpejt Luis!!!

Hypen te dy ne makine me shpejtesi por makina nuk po ndizej. Luisi filloi te mallkonte me te madhe dhe po i gjuante makines.

-Shpejt more se na vdice!!! -Leo

Xhami i pasem i makines u thye nga plumbat.

-Koken posht !!! -Leo

Pas disa sekondasht arriti ta ndizte makinen dhe u nisen. Njera nga dritat e para te makines u thye dhe tjetra mezi punonte.

-Leo nuk arrij te shoh gje!! -Luisi
-Vetem ec drejt ! -Leo

Rruga ishte goxha e prishur dhe makina mezi ecte. Pas disa minutash Luisi ndali makinen .

-Dreqqqq!!! Nuk kemi nga shkojme ...qenka nje gremine...Leo! -Luisi
-Nuk kemi me as plumba... -Leo

Pas tyre u ndalen kater makina dhe dolen te gjithe rojet dhe i ati i Merit ne krye. Te gjithe drejtuan armet dhe filluan te shtenat.Luisi ishte ne panik dhe kemba e tij shtypi pa dashje gazin. Makina mori vrull dhe ra poshte. Leo arriti te dilte nga dritarja duke u prere ne xham dhe u rrezua diku ne gremine. Kishte thyer njerin krah dhe ishte gjakosur i teri. Ne momentin qe ndaloi se reni neper gure ,hapi syte dhe makina qe tashme ishte bere copash , shpertheu. U fsheh poshte nje zgavre brenda nje shkembi aty dhe po dridhej. Pas nje ore doli nga vendi dhe u afrua te makina e cila tashme ishte bere shkrumb. Pa kufomen e Luisit dhe i shkoi neper mend plani i shpifur i hakmarrjes. Mori fryme thelle dhe nxori nje thike. Vendosi ti hiqte dhembet sepse keshtu nuk do indetifikohej. I vuri edhe njehere flake makines qe te mendonin se njeri nga trupat ishte bere shkrumb e hi tamam. Ashtu i gjakosur po ecte ne mes te nates. U ndal ne nje pike karburanti dhe kur e pane ne ate gjendje e ndihmuan disi.

-Me duhet nj..e tele...fon!

Ai e dinte mjaft mire kush ishte i ati dhe i kishte numrin e tij. I telfonoi dhe i tregoi se ckishte ndodhur ne nje version me te shkurter. I ati dergoi njerez ta merrnin dhe e mjekuan ne shtepi. E mbajten ne gjume per 2 jave qe te merrte veten tamam dhe te mos ndjente dhimje te forta. Pasi ishte zgjuar Leo nuk kishte deshire te dilte nga dhoma. Iu deshen disa dite ta shikonte te atin ne sy. E pa zemerimin e Leos dhe vendosi ta sterviste. U deshen dy vite ti mesonte gjithcka. E dergoi ne nje kamp te mbyllur. Aty u stervit fizikisht . Mesoi te luftonte trup me trup, me arme zjarri, me arme te ftohta madje edhe me shpata (like a ninja😂) . Nuk ishte me i shkelqyeri ne dyluftim por mjaft i zoti. Mesoi mjaft mire si te menaxhonte parate. Leo mund te dukej si dikush qe nuk ben asgje gjithe diten por ai merret me ortaket e tij ne lidhje me import - eskport armesh e te tjera...epo ne fund te fundit kriminele jane. Parate keshtu i fitojne. Banda GunRose kishte kohe qe rrinte ne "paqe". Pra kishte kohe qe nuk behej ndonje lufte. Kur babai i Leos u semur , Leo e kishte humbur fare mendjen. Mendonte se ishte bere nje njeri i pashpirt e pa vlera. Pak para se te vdiste i ati i tha :

-Ne jemi kriminele Leo. Ne bejme pune te pista dhe njerezit na urrejne. Por a e ke pyetur veten ndonjehere si mundet nje kriminel te jete edhe i keq edhe i mire ne te njejten kohe ? Nje person nuk mund te jete kurre vetem i mire ose vetem i keq Leo. Te gjithe kemi dy ane. Te gjithe kemi demonet tane te cilet na pushtojne. Te luftosh te keqen ndonjehere duhet te behesh vete djall. Ndonjehere thjesht nuk ka rruge tjeter. Nuk duhet gjithmone te fajesosh veten. E perse mendon ti se Zoti e ka lene te keqen te lire? Vetem qe te tundohemi ? Apo qe ti bejme balle me cdo kusht?

Ndergjegjja eshte dicka qe vret, por ne rastin e personave me nje jete si Leo , ndergjegjja nuk ekziston me...

Ishte kapitull me Pau pau😂 dhe meditim I knowww por gjendja ime medore eshte ne rrezik per shkak se mu desh ta shkruaj dy here kete kapitull😭 Ne kapitullin tjeter do merrni vesh cka nodhur me Merin...

Pagesa (shqip)Where stories live. Discover now