10

506 54 13
                                    

8 muaj me pare

Leo me ndihmo!-Meri
-Meri ku je ??? -Leo
-Jam tek shtepia e madhe ngjitur me timen, te kujtohet , eshte ajo jeshilja.-Meri
-Po po e di ku eshte...-Leo
-Leo do me marrin, kam 10 minuta kohe te lutem eja shpejt!-Meri
-Alo Meri ! Meri??!!!-Leo

Merin e kishte kapur njeri nga rojet duke folur ne telefon. I mori telefonin nga dora dhe ja beri copash. I kapi floket dhe e mori me vete. E futen ne makine dhe u drejtuan per tek porti ku i priste nje jaht i madh luksoz. Merit i kishin vene nje kapuc ne koke dhe nuk pa asgje gjate rruges. Pas 20 minutash ndaluan dhe e kapen nga krahet. E kishin ngritur pak peshe dhe po e terhiqnin. E vune ne hajt dhe i hoqen kapucin. Ne jaht qendruan vetem Denisi ( xhaxhai i Merit ) , punonjesi i gjendjes civile dhe personi qe po martohej me te. E ulen ne tavoline dhe i vune para dokumentat.

-Kaq ishte Meri, makthi do mbaroje sapo te firmosesh kete. -Denisi
-Me te vertete ?! -Meri
-Po bija ime me te vertete. -Denisi
-Une nuk mendoj ashtu... -Meri

Kishte nje gote uji afer dhe sapo mbaroi fjaline e mori dhe ja hodhi ne koke Denisit. Vrapoi tek shkallet siper dhe rrotulloi koken per te pare cfare mundesishe kishte. Ishte ne mes te detit... Mori nje jelek shpetimi dhe sa beri te hidhej Denisi i kapi kemben.

-Ti qurravece e poshter ! Kesaj rradhe nuk do ikesh me !

Meri ushtroi force te kemba dhe e goditi ne fytyre ,madje i theu hunden. Menjehere u ngrit ne kembe duke fryre jelekun. Pasi e fryu u be gati te hidhej.

-Ndal !!! Te betohem qe do te te qelloj! -Denisi

Edhe pse i shtrire ne toke i kishte drejtuar armen.

-Me ler te shkoj ,mori fund ! -Meri
-Femije mosmirenjohes ! Une te mbajta gjalle! -Denisi
-Qe te realizoje qellimet e tua! Une e di si e ke hallin ti. Ti ke para me bollek. Ti asnjehere ske dashur parate e mija. Ti ke dashur ta vrasesh ate per te dyten here! Me mbajte mua qe te mos e lesh ate te qete edhe pas vdekjes.Ti e ke personale kete "hakmarrje". Aq shume ngjaj me te ?! -Meri
-Se ke idene sa shume! Sdo te te le rehat Meri ! Do te ta shkaterroj jeten ashtu sic bera me mamane tende! -Denisi
-E ke gabim per kete ! -Meri

Ne momentin qe u hodh ,Denisi e plagosi ne kembe dhe kjo beri qe Meri te perplaste koken tek nje derrase. Ra ne uje dhe nuk ishte ne gjendje te notonte. Vetem pas disa minutash arriti te hapte syte. Ishte fundi i nentorit dhe kishte shume dallge te cilat e kishin larguar goxha nga jahti.Kemba po i rridhte shume gjak dhe po ngrinte ftohti. Nuk duroi dot me gjate dhe humbi ndjenjat. Dallget e kishin nxjerrur ne preg shume larg . E kishin gjetur nje grup peshkataresh dhe e kishin mjekuar me metodat e tyre. Ishte nje vend disi i shkrete. Nje fshat ne bregdet ku njerezit jetonin disi larg teknologjise dhe ishin te perkushtuar ne peshkim. Ndenji ne gjume per 5 dite dhe kur u zgjua nuk mbante mend asgje sepse goditja me derrasen i kishte lene pasoja. I sollen nje doktor nga shume larg dhe ai u tha se ka humbje kujtese te perkoshme. U tha se maksimumi brenda 6 muajve do ti kthehej komplet. Por per 6 muaj nuk ndodhi ashtu. Nuk mbante mend as emrin e vet keshtuqe e quajten Emi. Njeri nga peshkataret qe ishte me i ri ne moshe ,Aldo, i rrinte gjithmone prane. E mesonte si te bende rrjetat dhe te pershtatej me jetesen e tyre. Shpesh here mundohej ta ndihmonte me kthimin e kujteses duke e pyetur por me kot. Kishte raste kur harronte ckishte bere diten e kaluar. I pelqente shume ai vend. Ishte qetesi. Te gjithe e donin njeri tjetrin. Mblidheshin te gjithe ne darke dhe shpesh here kercenin. Edhe pse ndihej aq mire me ta ndihej shume bosh. Nje nate u zgjua nga ora 2 dhe zuri vend ne reren e ftohte ne bregdet. I dukej sikur nje ze djali po e therriste ne emer. Shtrangonte koken me duar por nuk e ndalonte dot. Kjo gje i vazhdoi per shume dite me rradhe derisa filloi te bertiste naten dhe Aldo i ra shuplake qe ta ndalonte.

-Emi cfare ke keshtu ?!! -Aldo
-Nuk jam Emi! Quhem Meri!  Meeeeriiiii! -Meri
-Te eshte kthyer kujtesa?? -Aldo
-Ai nuk me le rehat! Me therret cdo dite...po cmendem!!! -Meri
-Kush te therret?! -Aldo
-Nuk e di kush eshte vetem me kujtohen syte e tij dhe...dhe  zeri i tij duke thirrur emrin tim. Kam vegime te ndryshme. Degjoj te shtena armesh , shoh gjak neper endrra...Dua qe kjo te mbaroje tashme! -Meri
-Po sikur te shkojme ne qytet? Ne te kemi mbajtur ketu te fshehte...nese shkojme ne qytet kontaktojme me policine dhe ata do ta gjejne kush je. -Aldo
-Se kisha menduar kete... -Meri
-Sepse ti nuk mban mend asgje per ate zot ! Dhe une nje peshkatar i mbaruar jam aq me ben truri.
-Mos e ofendo veten. Jeta qe ben ti eshte shume me e mire se e "Qytetareve" qe po i mbyt virtualiteti.-Meri
-Nuk eshte momenti te besh filozofen!Neser ne mengjes do nisemi per atje. -Aldo

Ashtu sic tha Aldo e mori Merin dhe shkuan bashke ne qytet. Ishte thuajse 6 ore larg me makine. Shkuan ne rajonin e policise dhe ne momentin qe Aldo deshi te fliste me njerin nga policet Meri i terhoqi krahun.

-Mos e bej! -Meri
-Cfare? Pse? -Aldo
-Ai do me gjeje...ata do i tregojne se jam ketu... -Meri
-Emi je mire? -Aldo
-Meri! Meeeri! -Meri
-Okey Meri !!! Tu kujtua dicka ? -Aldo
-Do me gjeje...nese me gjen do me vrase! -Meri

U nis me vrap tek dera e madhe ku u perplas me nje person dhe u rrezua tek shkallet. I ra te fiket dhe Aldo e mori ne krahe dhe e vendosi ne makine pa bere zhurme ne rajon.E largoi makinen qe atje dhe u ndalen ne nje pike karburanti. Mori nje shishe uje dhe u mundua ta zgjonte. Pas disa minutash u permend.

-Je mire ?? -Aldo
-Ku ... -Meri
-Je e sigurt! Se ku jemi nuk ja kam idene! -Aldo

U ngrit pak duke mbajtur duart ne koke.

-Duhet te ikim Aldo. -Meri
-Ku te ikim ? -Meri
-Une duhet te iki tek Leo...Leo!!! O zot , Leo!!! Me gjej nje telefon shpejt !!! Me ne fund u kujtova !

Doli shpejt nga makina dhe u fut ne nje gabine telefonike qe ishte aty afer. E mbante mend numrin e tij tashme. Pasi formoi numrin u mat dy here ta telefononte. Si do ta priste ai kete telefonate pas kaq shume kohesh. Thirrja e saj u pranua.

-Alo? Leo...

Per pak do isha nje nga personat me te urryer ketu me ate punen e humbjes se kujteses  😂😂😂😂

Pagesa (shqip)Where stories live. Discover now