Di hadapan diary,
Aku malas Ah nk intro-intro bagai. Mood aku x de arini.
Why? Why eh semua ni terjadi dkt aku yg fab ni? Semuanya terjadi apabila, aku terjumpe buku ni terpacak betul-betul dalam bakul sampah dekat dapur.
Aku pon pelik la, apsal buku pink-pink colour milik Jisung hyung ni bole sesat sampai ke situ? Kenapa ade org tergamak sgt sampai nk buang buku ni?
Aku mase tu tengah bosan, aku duduk la dkt ruang tamu sengsorang sambil bawak buku tu sekali. memangdangkan semua org dah terbongkang pada siang ari. Repeat, semua org? So, aku alone.
Pelik, selalunye aku yg selalu tidur dlm Zero Base tapi.. Tah la rase mate ni degil sgt nk tutup. Alah lantak la.
Ok, btw, aku pon bukala buku tu dan selak setiap helaian yg terdapat tulisan. Byk jugak dorg tulis dalam ni.
Lepastu, ade satu muka surat yg tarik perhatian aku untuk stalk. Uish, sapa pulak yg tulis pakai pen warna pink bling-bling ni? Hmm anyway, lawa muke surat tu. Sedap mata memandang. Lepastu ade byk stiker emoji love la lips la dkt sekeliling... Aku Agak geli untuk membaca tapi rase nak tau tu tinggi gile! Aku rase ni mesti Jisung hyung yg tulis ni... Hehe stalk la!
So, aku bace la ape yg die tulis. Peliknya sume yg Jisung hyung tulis dlm tu... Aku membaca segala butir perkataan dgn perasaan yg bercampur baur
Yg buat aku naik gila bile aku bace ni.
...The sexiest big fat wiggle wiggle butt owner...
Sekarang, aku dah tau sapakah yg menulis ini. Oo kau igt butt aku ni sexy la? Hanat tol la kau hyung!!!!!
Aku termenung seketika mengenangkan nasib bodyku yg fab ni.
Apsal? Apsal byk byk pompuan yg lawa-lawa, dia tetap memilih aku?! Please lah,aku bkn geng kunyit! *meraung mcm hilang laki*
Aku x kn sesekali bagi body aku dkt Ong hyung!!!!!! Aku geli siot..
Hyung, Daniel tau Hyung demam 3 hari ni.. Tapi ni dah melebih tau x!!?!? Malukan kaum lelaki Ah hyung ni.. I don't give a shit. Go to die.
Aku benci diaaaaaa!!!!!!!
Yg benar,
Daniel Kang
YOU ARE READING
[END] Diary with Wanna One
Randomsemuanya bermula apabila Jisung berniat untuk membeli sebuah diary. semua yg terdapat di dalam book ini terdapat byk lawak bodoh tahap babi serta merapu yang melangit, terinspirasi untuk membuat book ini, semuanya daripada imaginasi saya sendiri a...