Minhyun in barai

183 12 0
                                    

D-deeea-dear diary~,

Huaaaaaarghhhh!!!! WHY!!?? WHY!?? WHY!!!!!!?!!?!??!?!?

Apsal korg buat sume ni kat aku!!!???korg memang nak buat hidup aku sengsara ke hah!??? *sedut hingus*

Huuuuhuuuhuuu... Hiks!

X gune punye member.. Ade dorm bersih nak sepahkan. Pastu dorg bkn nak kemas balik pon ape yg dorg sepahkan.. Aku jgk yg jadi mangsa tuk kemas dorg punye.. Hmmm*sob sob*

I-ingat aku bi-bibik mithali kau!!!!!???

Baru je aku balik dari pasarraya dgn Jisung hyung sbb aku nak beli brg yg Sungwoon order tuk msk. Oky walaupun kitorg dh trauma nk mkn mskn die, tapi sebenarnya yg kitorg mkn sampai sakit perut aritu, Guanlin yg msk. Aik? X pepenah Kuali tu ade kat dapur apetah lagi masak dinner tuk kitorg. Err... Pelik pelik pelik!

Ips aku masuk je dlm dorm... Ya tuhan!!!!

Ni hutan ke Dorm aku!?!?!?

Igt ni Zero Base ker nak sepahkan brg? Kalau zero base tu sng la ade asistants yg kemas kan! Tapi dkt dorm sape nk buat? X de nye pdnim ni byr asistants tuk kemas dorm kitorg hehari... Nk berjimat lak katenye..

Tapi yg padahnye akuuuu!!!!!!


Tau tak ape keadaan die?

(Notes:Ni bkn Dorm Wanna One pon tapi

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

(Notes:Ni bkn Dorm Wanna One pon tapi.. Bygkn dorm dorg bersepah cmni)

Sakit gile jiwa wey!!! Ade perang dunia ke yg berlaku mase aku gi shopping tadi?

Yg aku syak, ni keje maknae line..
Sbb aku terjumpa boxer wane pink dkt ats sofa.. Haih sape lagi kalau bkn Jihoon punye en...


Dorg men ape ni? Apsal byk sgt baju dlm dorm ni? Lagi teroks, aku jumpa bende private aku doh.

Tau x ape tu?

Tu boxer lubang aku siak!!! Wey sape yg tergamak sgt nk curi aku punye wey!?!??!?!?!


Ni yg nak jadi Hulk ni!!!!!


Pstu aku rase pns Ah x bkk kipas. Bile aku tekan suis kipas je , tetibe ade boxer terbang kene muke aku yg fabs ni.

And  I be like-

JSD-¥+"/jsjsm--%/¥+(!kkksmsKdd-ksmd¥+¥/¥+

(Minhyun byk gune bahase kesat dan mende yg x elok soo author kene sensor) 😅

Terkejut gilos plus rase nak siat siat je boxer tu.. Eyy abis muke aku yg flawless bak sajat tercemar dari boxer tu.

Huarrggghgghh!!!

Preeeet!!!

Tetibe aku baru perasan yg boxer yg kene muke aku tadi dh terkoyak jadi due bahagian. Oky tu mmg aku x sengaja eh, aku x sngaja!


Hiks hiks... Korg buat aku cmni en, x pe korg.. Kalau korg x nak aku kemas, aku xkn kemas. Aku dh xkn amik tau pon pasal dorm ni dh. Never ever and forever!!!!!
Sila niggal.


Mood tgh barai,
Hwang yg susah

😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑

Minhyun:*Tutup buku lempar dkt maknae line yg terbongkang ats sofa.*

Maknae line:*terkejut beruk* *tengok minhyun dah blah hempas pintu*

Daehwi:Apsal hyung tu? *garu kepala*

Jihoon:Entah, tetibe je Baling buku tu dkt kite.

Woojin:Wey, ape yg jadi dkt dorm ni?!! *blur*

Guanlin:Eh? Apsal boxer aku terkoyak.. Tuh?

Jinyoung:Eh? N-ni bkn kite yg buat en?

Jihoon:Aku x buat pape pon dkt dorm ni. Aku terbongkang je dgn korg dari tadi.

Daehwi:*Bace diary yg Minhyun tulis tadi* Eh, korg!

Guanlin:Argh jgn jerit la hyung! Kitorg dkt sini je... *korek tinge*

Daehwi:Rasanya Minhyun hyung dah salah faham. *tunjuk diary dkt maknae line*

Woojin:Eh kite x buat pape tetibe kite kene syak dah nape?

Jihoon: Wey, cmne boxer aku bole merantau ke sini? *campak boxer jejauh*

Jinyoung:Rasanya kite dah kene dianianya. Kita kene carik sapa pesalah tu!

Daehwi:Yey Daehwi setuju dgn hyung? *tunjuk tumb up*

Guanlin:Yey, dah lama ngidam nak jadi detektif conan. Hohoho

Jihoon:Memacam ah kau Lin.

Woojin:Jom ah cari pesalah tu sebelum Minhyun hyung tu jadi lagi barai sebb die dh anggap kite ni perosak kebahagiaan die..

😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑

[END] Diary with Wanna One Where stories live. Discover now