Pray for Minhyun

151 13 1
                                    

Hello Wannable,

Are you have a nice day?

Tungla arini ari korg baik... Huuu ari aku mmg langsung x baik harini!!!

Harini aku stressssssss tau x????!!!

Kau tau x apekah yg berlaku pada Minhyun selepas kejadian dorm bersepah dihiasi pakaian dan boxer tu?

D-dia... Diiiaaa...asyik berkurung dlm bilik je dari tadi dan aku perhati je dari luar, die byk menangis je keje. Dah serupa wanita yg dtg bulan. Wtf?! /-"/

What!?!adakah minhyun pompan??? Sbb kalau aku masuk bilik tu jeee mesti aku dgr die ckp sensorg then nangis dkt penjuru bilik.. Merinding bhai bulu kaki. Sah sah gilo ni! Ish ish...

Aku pun x dak idea setan abad keberape yg rasuk die ni... Aku igt kan kalau dorm bersepah mesti minhyun jadi naik hantu lagi seram dari valak, tapi.. Hmm hakikatnye jadi hantu tisu.. Huhuhu..

Sekrang aku dah pening ni mcm mane aku nk pujuk Minhyun supaya jadi lelaki sejati. Tapi makin aku pujuk makin byk tisu die habiskan. Haih. Aku tau la kebersihan tu skandal gelap kau tapi kau perlu ke jadi hantu tisu? Kau dah menghabiskan satu kotak selama 15 minit. Woi bapak cepat! Mkn ke ape ni!?!?!

Daripada aku membazir duit beli tisu baru , baik aku pakai duit tu tuk bakal isteri aku. Aduuu achia chia!!!

Stress akuuu..

Ruang tamu yg dah mcm hutan tu blom kemas lagi. Aku dh la sakit belakang baru balek shopping tetibe memasuk terbeliak mata kau. Rasa nak keluaq biji mate ni eyyyy!!!

Sapa yg buat ni mmg aku siat siat dia buat makan malam!!!!!

Sekarang ni aku dh x tau laa mana lagi 9 ekor beruk ni hilang! Tadi aku nmpk Maknae line terbongkang ats sopa dgn boxer bertimbun.. Hyung line plk..

Dari tadi lagi aku x nmpk. Aku bebalik dari shopping jer aku dh x nmpk batang hidung dorg.. Ish! Stress nye!!! Susah tau x jadi leader ni! Sume bende kena pastikn dlm keadaan baik tapi..

Skrg dorm ni huru hara!!!!

Pstu en en... Bila aku nk suh maknae line bersihkan sume sepah, tup tup.. Tadi dorg terbongkang dkt ats sofa tetibe hilang tanpa bayang.

Babi la!!!!! Aku ker yg kene kemas ni!!?!?!?!?!? *¥/;%

X guna tol la korg..

saje je nk cari pasal en? Kalau aku jumpa korg... Nahas aku bagi korg sampai kesakitan smpai sebulan. Muhahahaha!!!

Minhyun:Hyung~tisu lagi~

Haih, k lah hantu tisu dh panggil tu. Lps tu, aku kene kemas dorm ni sensorang...

Yg tertekan,
Jisung si mangsa keadaan

[END] Diary with Wanna One Where stories live. Discover now