Aslı. Kız güzel ama.
...
-Benimle dans eder misiniz, Aslı Hanım?
-Aaaa... Sizi tanıyor muyum? Çıkaramadım da.
-Ben Kaya. Ortaklık yaptığınız şirketlerden birisinin varisiyim.
-Gerçekten çok açıklayıcı oldu bu bilgiler. Haddime değil, ama biraz daha aça bilir misiniz bilgileri?
-Peki. 'Kıran Holding' varisi Kaya Kıran. Açıklayıcı oldu mu?
-A, siz o musunuz? Ben çıkaramamışdım sizi. Şey... O zaman 5 dakika bekleyin ben gelicem.Aslı koşar adımlarla lavaboya gitdi. Fazla stresli şeyler yaşadı az önce. 'Kıran Holding' eski ortaklarıydı.
O zaman 'Kıran Holding' CEO-su, Kaya Kıranın babası Yusuf Kıran, yapılan anlaşmayı bozarak rüşvet yoluyla fazla kazanç almışdı. Merve de bunu duyunca haksızlığa dayanamadı. 'Kıran Holding'e dava açdı. Ve onlara milyonlar kaybettirdi. O yıl piyasadan silinen şirket, bu yıl yeniden ayağa kalktı. Ve bu kalkış çok güçlü bir kalkışdı.
Aslıyı asıl endişelendiren gelecek planlarıydı. Merve bu şirketle yeniden ortak olmak istiyordu fakat, Aslı intikam alacaklarını düşünüyordu. Burada bir strateji yürütmeleri gerekliydi.
Hemen Merveye mesaj atdı:
"Ne yapmalıyım?"
"Onunla yakın ol. Ortaklık istiyorsak bu çok önemli. Gel ve Kayayla dans et. İşte bir şeyler yap. Eğer Kayayla sevgili olursan işimiz daha da kolaylaşır."
"Korkuyorum. Ya bize tuzak kurarlarsa. Bu çok riskli."
"Tek bir yol var. Onu kendine AŞIK et."
"Yapamam."
"Yapmalısın. Şirket zor bir dönemde ve eğer dediklerin olursa, koskoca holding bir anda yok olur. O yüzden bu sefer dediklerimi bire-bir yap."
"Tamam. Geliyorum. Ama ya senin planın işe yaramazsa?"
"O zaman iş büyüklerde. Bu şirket elbet bizden intikam alacak. Biz alacakları günü biraz daha uzatıyoruz. Sadece şirketin düzelmesini bekle... O zaman istediğini yapmakta serbestsin."
"Of... Tamam"Aslı her ne kadar korksa da emir Merveden gelince mecbur yapmalıydı. Hele söz konusu aile holdingi ise. Korkmasının sebebi ise Mervenin hiç bu kadar garip, sert ve anlaşılmaz konuşmasıydı. Belli ki, bu olay onu baya etkilemişdi.
Aslı diğerlerinin yanına gitdi. Furkanla Kaya konuşuyorlardı. Bu iyiye işaretdi.
-A geldin mi? Dans edelim o zaman.
-Ah, evet edelim.
-Buyurun madam.Pistde dans edenlerin yanına onlar da katıldı.
-"Aksağan Holding"in gelecek CEO-su ha? Büyük işler başardınız. Bizimki gibi. Ama biz bunu unutduk. Yeni tekliflerimiz var. Bunu size en kısa zamanda ileticez.
-İş konuşmasak? Buraya kafa toplamaya geliyorum da. Ama burası da işle alakalı bir parti.
-Peki madam. Ne konuşalım o zaman,
-Ne istersen, sadece iş olmasın. Nolur?
-O zaman direk konuya giriyorum. Sevgilim olur musunuz madam?
-Aaaa... Elbet-te.
-Süper. O zaman artık sevgiliyiz. Sana sevgilim diyeceyim artık.
-De tabi. Bende sana derim.
-Numaranı çıkışda ver. Yarın konuşalım. Seni kafeye götürürüm.Aslı 'Ne diyon gerizekalı?' bakışları ata-ata Kayaya bakıyordu. Kayanın eskiden hiç sevgilisi olmadığını düşündü bir an. Çünkü beceriksiz bir şekilde edilen çıkma teklifi ve sonrasında söyledikleri ona bunu çağırışdırdı. Kayayı eskiden, çocuklukdan tanıdığı kadar biliyordu. Ve magazinlerde gördüğü kadar.
-Kaya şimdi gitsek olur mu?
-Ooo, aceleci çıktın sen. Daha önce neden söylemedin?
-Sapıklaşma Kaya. Sadece yorgunum ve dinlençek istiyorum. Geliyorsan gel, istemiyorsan kal.
-Yok, ilk günden sevgilimi satmam ben. Geliyorum bekle.
-Sen git, ben de bizimkilere haber veriyim.
-Tamam.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CEO Gücü
Любовные романыGüçlü bir kadın CEO, abisiyle olan holding hayatına bir macera katıyor ve bu macera her zamankinden daha değişik... Ve bir yandan kızının hikayesi boy gösteriyor. Annesinin izinden gidip, aile holdinginde CEO oldu. Onun hayatıysa, tam bir muamma...