Tata nu mai lucrează de ceva vreme..stăm cu bunica , mama lui. ..
Încep sa mă port ciudat..simt o tristețe foarte puternica ..., mai puternica ca la început...
Cu colegii mă înțeleg din ce în ce mai rău. ..am devenit foarte negativista .., plâng noapte de noapte...,dar nimeni nu mă aude...Poate e mai bine așa. ..oricum nu știu ce sa le zic...De ce plâng?
Nu contează. ..oricum nimănui nu-i pasa..
Sunt în clasa a 5 a ..Toate vin și pleacă. ..dar tristețea e o adevărată boala ...
Melancolia a devenit ,,sora mea"...Doar ea mă mai mângâie. ..atmosfera din casa e rece..asi putea jura ca pana și în cimitir e mai multa iubire ...decât în sufletul meu..
Timpul a trecut am terminat un semestru de școală. ..Al doilea semestru îl voi începe într-o alta școală. ..Am reușit sa mă mut..
Iar sunt nerăbdătoare. ..Mai nerăbdătoare ca la început. ..
E prima zi de școală. ..!
Sunt foarte curioasa ..
Mă îmbrac cu o pereche de colanți negri ,și un pulovăr lung negru cu dungi albe..,totuși este iarna ...
Mă plimb în coace și în colo pe coridorul scoli ...urc scările. .clasa mea era la etajul 2...
Mă întâlnesc cu viitoarea mea diriginta ...
Numele ei este Tereza , este catolică. ..
Aceasta era mai bătrână ca invățătoarea din școala primara ..si mai rece ...
Ea îmi transmite ca colegii mei se afla la parter , aveau biologia ..
Mă duc la ei..
Spre surprinderea mea au fost foarte primitori...Și comunicativi..
Toți vorbeau cu mine..Era prea multa atenție. .chiar și pentru mine..
Era modul lor de a ura Bun venit, celor noi..
A trecut o săptămână. ..
atitudinea lor se schimbase. .. Pe măsură ce le-am spus despre mine nu mai erau așa încântați sa le fiu colega...credeam ca au ceva cu mine..Dar defapt așa erau ei..făceau la fel cu toată lumea...Îmi amintesc ca pe o colega din lesbiana un semestru nu au scos-o..
Dar ideea e ca pana la urma m-am inpacat cu ei..
Sunt în clasa a 6 a ..De mama nu am mai auzit de ani..
Sunt pesimista ,dar îmi place de un băiat.. încă din anul anterior...
CITEȘTI
Neînțeleasă
Teen FictionO adolescenta are mari probleme cu majoritatea celor din jur, în mod deosebit cu familia sa . Tânăra nu este înțeleasă de părinții ei. Aceasta depășește ,,problemele" cu ajutorul unui tânăr foarte chipeș de care se îndrăgostește. Ps : Descrierea...