YoonSeok

700 18 0
                                    

- Hyung, mégis mit csinálunk? -kérdezte HoSeok, ajkai pedig remegtek amiből az következett hogy én beharaptam sajátomat, s válaszként száját betömtem a nyelvemmel és-

- Yoongi? Hallod amit mondok? Már megint elkalandoztál -hirtelen egy erős ütést éreztem pontosan a fejem tetején. HoSeok a fejemre ütött hogy felébredjek, mire rendesen összeráncoltam a szemöldökömet. Már épp félálomban voltam és ő kizökkentett belőle. Szörnyű és kegyetlen egy alak ez, ne tévesszen még az angyali és reménykeltő pofija, maga az ördög!
- Figyelek -ásítottam majd megvakartam fejem ott ahol az ütést mérték rá.

- Oké, akkor mit gondolsz? -kérdezte kételkedve.
- Szerintem is jó ha csinálsz pár szendvicset.
- ......
- ......
- ......
- Vagy nem erről beszéltél? -nyújtóztam nagyot a kanapén, amin ültünk.
- Éppenséggel azt kérdeztem, hogy jó lesz-e ha én alszok itt, de ahogy elnézem neked tökéletesen megfelel ez is és aludhatok én a pihe puha ágyamban -mosolyodott el, közben lehunyt szemekkel élvezkedett gondolatban, s a nemlétező párnáját ölelgette.

- Nem tudom hogy a nagy képzelőerőd bizarabb, vagy a látvány amit nyújtasz vele -támasztottam meg államat tenyeremmel miközben könyököm az ülőalkalmatosság karfáján pihent.

- Nos? -sóhajtott fel, feltehetőleg a megszólalásom utóreakciójaként.

- Aludjunk inkább mind ketten az ágyban, úgy ahogy máskor -vontam vállat, közben unottan néztem a mellettem ülőre- Tudod hogy mi lesz ha nem pihenem ki magam, és a legjobban akkor alszok mikor te is mellettem vagy -mélyítettem el hangomat, mert tudom hogy mikor ezt csinálom kirázza a hideg és nem tud ellenállni nekem.

Meglepetésemre most csak belepirult, aminek láttán felhúztam a szemöldökömet. Kezd tán' megkopni a sármom?

- Rendben -csúszott közelebb hozzám, s szabad kezemet megfogta majd ujjait összekulcsolta az enyémekkel- Szeretnéd ha most mennénk a szobába? -a kezünkből font csomót apró mozdulatokban jobbra-balra mozgatta, közben egyenesen rám nézett és száját halvány mosolyra húzta.

Nagyot nyeltem, majd eltakartam arcomat azzal a kezemmel amelyikkel eddig fejemet tartottam. Kérdésére csak egy ügyetlen bólintással válaszoltam, majd álltunk is fel és a hálószoba felé vettük az irányt.

HoSeok kinyitotta az ajtót, majd mikor én is beléptem rajta becsukta utánam mint valami herceg. Mi lesz a következő? Ránk ront a fehér lovacska?

- Mint láthattad elég álmos vagyok... -ásítottam feltűnően nagyot, közben nyújtózkodtam. Remélem leesett angyal pofim hogy mit akarok.

- Kicsit korán van még, nem? -úgy tett mint aki nem tud semmiről, tényleg maga az ördög!

- De én...

- Te mi? -mosolyodott el.

- Ah...oké. Csak szeretnék veled összebújni mert már hiányzik -mondtam ki nagy nehezen, HoSeok meg olyan arcot vágott mint aki most teremtette meg a világbékét.

- Ezt akartam hallani, na gyere ide! -mondta, majd oda húzott magához és megölelgetett. Lehunytam a szemem és átkaroltam vékony derekát.
Fejemet mellkasába dörgöltem, ezzel összekócolva tincseimet közben pedig folyamatosan szívtam magamba az illatát ami rendesen megrészegítette az embert.

Egy darabig így maradtunk, majd eldőltünk oldalra úgy, hogy én HoSeok hasán helyezkedtem el ő pedig alattam volt és szorosan ölelt magához.

Kinyitottam a Szememet, felemelkedtem és az alattam lévő feje melletti két oldalra tettem kezem hogy megtartsam magam. Lassan közel hajoltam hozzá és megcsókoltam, ami viszonzásra került.

Nyelvemmel bejutást kérvényeztem úgy, hogy az én drága reményemnek megnyaltam alsó ajkait. Megadta az engedélyt és heves táncba hívtam az övét.

Minden egyes alkalommal egyre jobban bele szeretek, de még akkor is maga az ördög angyal képében.

Bts one shot-okWhere stories live. Discover now