- Hé Kookie~ nem szeretnél velem eljönni, és megnézni hogy milyen Namjoon hálószobája? Állítólag francia ágya van, és azt mondta szabadon használhatom bárkivel -Suttogta a fülembe Jimin, miközben kezével lágyan ölelgette a felkaroma, ujjait pedig játékosan végig húzta a bicepszemen. Csak sóhajtottam egyet, majd eltoltam magamtól.
- Mondtam én, hogy nem volt jó ötlet ide eljönni hyung. Nem bírod az alkoholt és mindenkire rá mászol... -ez az egész úgy kezdődött, hogy Namjoon meghívott minket a végzős bulijára, amire hogy is mondjam...rohadtul nem volt kedvem jönni, Jimin volt az aki elrángatott ide. Játsza a mentő, hogy ő a helyi basszájba de csak akkor ha ittas. Ha józant lenne, még ránézni se merne senkire.
- Ah~ nem tudom miről beszélsz...én csak...uh, nagyon fáj a fejem -amint befejezte mondatát, szinte azonnal a fejéhez kapott és beletúrt fekete tincseibe, megszorítva őket. Kicsit talán furcsán is állt a lábán, már amennyire annak lehetett nevezni azt a dőlöngélést amit ő leművel.
- Szerintem...jobb lesz ha megyek. Még mielőtt -hagyta félbe mondanivalóját, ugyanis hirtelen a szája elé kapta a kezét, majd nagyon furcsa arcot vágott. Megfordult, behomorította a hátát és elegánsan lehányta az előtte lévő szerencsétlent.
- Úristen hyung! Mondtam én hogy ne igyál olyan sokat -fogtam meg fehér ingjének a gallérját hátulról és felhúztam őt hogy kiegyenesedjen.
- Öhm...semmi baj. Amúgy is utáltam ezt a pulcsit -kuncogott fel az ismeretlen. A hangja nagyon mély volt, furcsa hogy valaki akinek ilyen mély hangot képes képezni a hangszála, ennyire ártatlanul csengjen.
- Hé Kookie~ nem szeretnél velem eljönni, és megnézni hogy milyen Namjoon hálószobája? Állítólag francia ágya van, és azt mondta szabadon használhatom bárkivel -Suttogta a fülembe Jimin, miközben kezével lágyan ölelgette a felkaroma, ujjait pedig játékosan végig húzta a bicepszemen. Csak sóhajtottam egyet, majd eltoltam magamtól.- De! Elég nagy baj...ahrg -nyögtem fel tehetetlenségemben, majd a homlokomra csaptam.
- Kook... -nyelt egyet, majd megfogta a pólóm alját -Nem érzem jól magam -fordult felém, de bárcsak ne tette volna. Hirtelen ismét szája elé kapta a kezét, majd megismételte ugyanazt, mint amit a mély hangú ismeretlenen.
Hallottam egy apró kuncogást. Megint. A hang felé kaptam a fejem, és most volt szerencsém megfigyelni a fekete pulcsis fiú arcát is.
Szemei sötét, majdhogynem feketék voltak. A bőre fehér, az orrán pedig volt egy aranyos pont. Akaratom ellenére is, mikor az arcára néztem csak egy dolog jutott az eszembe, "basszus".
Haja egyenesre volt vasalva és gyönyörű mogyoró barna színben pompázott.- Mi olyan vicces? -mordultam fel.
- Az arcod. Nagyon vicces arcot vágsz -kuncogott tovább.
- Talán te élvezed, hogy valaki lehányt téged?... -toltam el magamtól hyungomat, aki most még a tulajdon nevét se tudta volna megmondani.
- Sors társak vagyunk -húzta kicsit gúnyos mosolyra szája szélét - Kim Taehyung -nyújtotta felém a kezét. Most komoly, hogy ilyenkor akar haverkodni? Ez a srác nagyon furcsa.
- Jeon Jungkook...barátoknak csak Kook -fogtam meg a kezét, de mikor megráztam kicsit meglepődtem, ugyanis nagyon hideg volt.
- Kookie -szólalt meg.
- Mi?... -vettem el lassan kezemet a kézfogás után.
- A barátod így hívott téged az előbb -mosolygott ismét.
- Igen, de ez miért fontos? -még mielőtt válaszolt volna, félbeszakítottam- Mindegy, ha megbocsájtasz, én hazamegyek, és viszem magammal a hyungomat is.
CZYTASZ
Bts one shot-ok
FanfictionAhogy a cím is mutatja, ebben a könyvben BTS one shot-ok lesznek. Jó szórakozást meg ilyenek lol.