Február 14.-e /YoonMin/

264 14 0
                                    

- Tényleg muszáj elmennem veled egy kínai étterembe? Valami romantikusabb helyre nem tudnál vinni? -halmoztam el Jimin-t a kérdéseimmel.

- Ne legyél már ilyen! Biztos hogy fogod élvezni -mosolygott idiótán.

- Kaját eszek egy nyílvanos helyen és nézhetem ahogy velem szembe ülsz és eszel te is. Mindjárt cukorbeteg leszek, annyira cuki -a szarkazmusomat ma különösen sokszor szeretem megcsillogtatni. Sose szerettem ezt az ünnepet.

Csak sóhajtott a szöszke (Szeretem Chim szőke haját (͡ ͡° ͜ ʖ ͡ ͡°)) és inkább rám hagyta. Azért elszomorít hogy nem próbalkozik tovább.

Mikor megérkeztünk az étkezdébe kinyitotta előttem az ajtót, kihúzta a székemet, ő kérte a rendelésemet és végig úgy mosolygott mint akinek valami zavar van a fejében.

- Tudtommal nem anyák napja van... -mondtam miközben szétszedtem a fapálcikáimat.

- Hát nem is -válaszolt kicsit összezavarodva.

- Akkor miért csinálsz meg mindent helyettem? Van szám és tudom mit szeretnék kérni, van kezem hogy kinyissam az ajtót és kihúzzam magamnak az széket -morogtam.

- Lehet, de szeretnék romantikus lenni.

- Oh, te szerencse csomag -forgattam meg a szemeimet. Kis ideig beszélgettünk és megettem a levesemet.  Jimin hirtelen felállt az asztaltól majd rám nézett.

- Most kimegyek a mosdóba. Nemsokára jövök vissza -közölte, majd el is viharzott.

- Menj csak... -mondtam neki, bár nem volt már jelen és úgy nézett ki mintha magamban beszélnék.

Fejemet kezemmel meg támasztottam és kicsit nézelődtem. Hirtelen valaki leült elém, gondoltam Jimin jött vissza, de meglepetésemre egy hosszú, fekete hajú lányt láttam magam előtt.

- Öhm...hello? -köszöntem bizonytalanul az ismeretlennek- Ismerjük egymást? 

- Oh, nem...csak láttam hogy egyedül ülsz. Itt...valentín napon. Ami azt illeti én is egyedül töltöm -kezdett bele magyarázatába.

- És? -értetlenkedtem továbbra is.

- Gondoltam ehetnénk együtt... -pillantott félre. Zavarban volt, egyem is meg. Mindjárt megsajnálom.

- El kell hogy szomorítsalak, de nem egyedül vagyok -közöltem közömbösen- Ha kicsit jobban megnézted volna mi van körülötted, akkor láthattad volna hogy a széked háttámláján van egy kabát.

- Oh... Sajnálom nem láttam. De haverokkal nem olyan jó tölteni ezt a napot -kuncogta el magát.

- Haver... -vontam meg szemöldököm.

- Yoongi, visszatértem -ordítozta Jimin, majd mellém állt és kicsit zavarodottan kapdosta fejét hol rám, hol pedig a lányra.
Sóhajtottam egyet, majd felálltam. Megfogtam a szöszke ingjén a gallért, s egy hirtelen mozdulattal magamhoz rántottam és megcsókoltam. Ajkai hidegek voltak és puhák, kellemes érzés volt. Mikor elhajoltam csak mosolyogtam rá. A lány arca leírhatatlan volt....szegény zavarában azonnal felállt és elviharzott.

Jimin kicsit felbátorodott és próbálkozott vele hogy megcsókoljon, de eltoltam az arcát

- Ne legyél annyira oda magadért -mosolyogtam kicsit- De azért élveztem...

Oh, boldog valentín napot :v gondoltam összedobok egy kis valamint eme különleges napra. Lol.
Amúgy igen, Yoongi-t mindenkivel shippelem. További szép napot~

Bts one shot-okWhere stories live. Discover now