Alabörü hikayesinin konusunu daha rahat anlayabilmeniz için yardımcı olacağım.
Hikayenin geçtiği yıl 2017-2018 yani günümüz fakat dünya üzerinde ki teknoloji 2100 yılına eş değer.
Neden 2100 yılında teknolojinin çok ileride olacağını düşünüyorum?
Şuan da ki büyük ve iyi iş adamlarının icraatlarına bakarsak çok iyi ilerleme var örneğin Elon Musk'ın göstermiş olduğu icraatları.
Ayrıca benimde kişisel olarak tasarlamış olduğum projeler var. Bunların en yakın örneği İnsanüstü Türk projeleri.
Bu hızda ilerleyeceksek 2050 yılına kalmadan çok şey başarılmış olacak. Bu yüzden 2100 yılında çok yüksek bir teknolojiye sahip olacağımızı düşünüyorum.
Hem size bu tasarlamış olduğum projeleri tanıtmış olacağım hemde bunların özelliklerinin yaşandığı bir hikaye sunmuş olacağım.
Karakterler Hüseyin Nihal Atsız'ın eserlerinden esinlenerek alınmıştır.
Ana karakter: Onbaşı Yam tar
Yaş: 27
Boy kilo: 1.83 boyunda 96 kiloyla fit bir vücut.
Ek özelliği: Uzun süre yemek yemeden enerji tasarrufu yapabilmesi.2. Ana karakter: Yüzbaşı Kürşad
Yaş:32
Boy kilo: 1.90 boyunda 100 kilo tipik asker vücudu.
Ek özelliği: Çok zekice savaş stratejilerine sahip ve çok cesur.3. Ana Karakter: Bilge Merküt
Yaş: 25
Boy kilo: 1.79 boyunda 83 kilo fit sporcu vücudu.
Ek özelliği: Bilge olması ve çok iyi kamufle olabiliyor.4. Ana Karakter: Görenlerin yüreğine korku salan Abra
Yaş: 29
Boy kilo: 1.95 boyunda 110 kilo iri yarı vücuda sahip.
Ek özelliği: Aşırı güçlü ve suyun altında uzun süre nefesini tutabilmekte.2. Yardımcı Karakter: Doktor Umay
Yaş:26
Boy kilo: 1.65 boyunda 50 kilo.
Ek özelliği: Çok iyi bir doktor olması.
Özel not: Yam tarın sevdalısı, çocuklara ve hayvanlara karşı zaafı var.3. Yardımcı Karakter: Asena
Yaş: 29
Boy kilo: 1.70 boyunda 52 kilo
Ek özelliği: Çok iyi bir tarih öğretmeni.
Özel not: Kürşad'ın hanımı Kürşad'a yol gösteren kişi.4. Yardımcı Karakter: Bilim Adamı Kayra Han
Yaş: 46
Boy kilo: 1.75 boyunda 60 kilo.
Ek özelliği: Çok zeki bir bilim adamı.
Özel not: Hikayenin anahtar karakterlerinden.Hikaye de sürekli var olacak karakterler bunlar, ileride ki bölümlerde elbette yeni karakterler eklenecek ama kalıcı olarak karakter getirmeyi düşünmüyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Alabörü
FantasyParalel evrende sıkışıp kalan bir grup askerin başına gelen olayları anlatan fantastik bir hikaye.