Amerikaya Hoş Geldin !

46 5 1
                                    

Uçak gürültülü bir şekilde inmişti.Ne olur ne olmaz diye uyumamıştım.Zaten böyle gürültülü bir ortamda uyuyamazdım da.Neyse biraz halsizlik vardı sadece.Hava limanında adımın yazılı olduğu bir kağıt vardı.Ve tabiki de küçük ve göze çarpmayan simgemiz.Bu karşılama ekibi olmalıydı.Yanına gittim adamın.Bu adam eskiden pis işlerle uğraşmış ama şimdi o işleri bırakmış biri gibiydi. Siyah saçlı kahverengi gözlüydü.40 lı yaşlarda gösteriyordu.Bunun sebebi hafif ama göze çarpan bir bıyığı olabilirdi. "Merhaba ben Phoenix." adam beni sorgular gözle bakarken kolumu açıp dövmemi gösterdim.Dövmedeki inceliği ve kusursuzluğu görünce ben olduğuma inandı kapıyı açıp "Amerikaya hoş geldiniz efendim."dedi.Biraz fazla resmi davranıyordu ama bu ilk defa gördüğüm biri için normaldi.Çünkü ben "dövmeliler"den biriydim.Kim bilir hayatında başka kaç tane dövmeli görecekti.Arabada giderken etrafı inceledim.Cidden değişik geldi burası.Ben sadece ıngilterede Klaus'un yanında yaşadığım zamanı hatırlıyordum.Ingiltereye alışmıştım , o huzura o asilliğe.Şimdi etraf fazla gürültülü geliyordu.Biraz düşündüm de 1 hafta sonra tam olarak 10 yıl olacaktı.8 yaşında geçirdiğim o kazadan sonra Klaus beni bulmuştu.Benim ile ilgilenmiş ve eğitmişti.Rusyadayken "Artık burası o kadar güvenli değil." diyerek Ingiltereye gitmiştik.O zaman "Neden güvenli değil."diye sormamıştım.Zaten ileriki zamanlarda da öğrenmek zorunda kalmıştım.Ben bu eski hatıralara dalmışken kalacağım otelin önüne gelmiştik.Zaten tek bir çantam vardı onu alıp içeri girdim hemen arkamdan da o görevli geldi.O kadar şık bir mekan değildi."Idare edicez artık." diyerekten anahtarımı alıp odama doğru yola çıktım.Kapıma kadar geldi beni buraya getiren adam.Içeri girmek ıstiyordu galiba ama ben hemen kapının önüne geçip "Her şey için teşekkürler gerisini kendim halledebilirim." dedin. Adamcağız ne diyeceğini bilemedi."Isterseniz size ulaşabileceğim bir numara verin ve buradaki lidere her şeyin yolunda olduğunu da ilet." dedim. Adam kartını verdi "memnun oldum." diyerek merdivenlere doğru gitti.Ben de odama girip kendimi yatağa bıraktım.Gerçekten de uykusuzdum.üstümdekileri değiştirip hemen yatağa uzandım.

______

ApocalypseHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin