~NaSu pov.~
Lassan befejeztük a játékot és felmentem a szobába amikor hirtelen megrezzent a telefonom. Ránéztem a kijelzőre és Bin képet küldött. Amikor megláttam, hogy ki van rajta majdnem lefordultam az ágyról.
Min Jae, Bin öccse. Régen jóban voltunk sőt túl jóban. Egy koliban laktunk így sokat lógtunk együtt. Ő volt a legjobb barátom sőt szerintem az egyetlen aki megértett. Ő mutatott be Binnek is. Akkor megfogadtam, hogy nem leszünk többek mint barátok ám ez nem volt teljesen igaz. Egyikünk sem tartotta be. Minden egy szép estén kezdődött amikor a kollégiumban bulit tartottak. Mindenki lent bulizott de én és Jae fent ültünk a szobámban, mert ott iszogattunk amikor Jae elkezdett felém közeledni és megcsókolt. Először elváltam ajkaitól majd később viszonoztam. Akkor csókolóztam életemben először. Nem voltam belé szerelmes csak úgy éreztem nem tehetem meg vele, hogy 2 évnyi barátságunknak véget vetek egy apró botlás miatt. Megbeszéltük, hogy ez csak egy baleset volt és nem jelentett senkinek semmit.-gondolatmenetemből egy újabb üzenet zökkentett ki. Most nem Bin hanem egy olyan személy írt akitől végképp leestem az ágyról. Jae volt az.
Seo Min Jae:Szia van kedved találkozni?
Kim NaSu: Szia hol?
Seo Min Jae: Mondjuk a BigHit előtt?
Kim NaSu:Nekem jó. 5 perc és ott vagyok.Miután megbeszéltük, hogy találkozunk felkaptam magamra egy szakadt nadrágot, egy fehér póló és egy kockás inget. Lerohantam az emeletről és elsétáltam a BigHit-ig. Amikor megláttam Járt bizonytalanná váltam mivel nem tudtam jó ötlet-e odamenni hozzá. Kis idő múlva elsétáltam hozzá.
-Szia.
-Hali.-köszöntem vissza.-Mi járatban Szöulban?
-Jöttem az egyik ismerősöm jött, csak elment valami ajándékot venni a barátnőjének addig megbeszéltük, hogy itt fogok rá várni.
-Ja értem, amúgy honnan tudtad, hogy itt vagyok Szöulban?
-Bin.
-Látom azóta sem változtál, még mindig ullzangnak számítasz?
-Aha.
-És miért is akartál találkozni?
-Újra látni akartalak.
-Ja értem.Most viszont mennem kell.
-Oké, szia.Elindultam a dorm felé de hirtelen megláttam ahogyan Jimin odamegy Jae-hez és kezet fognak. Amilyen gyorsan csak tudtam felvágtattam a dormban az emeletre és becsaptam az ajtót. Suga és Hoseok még mindig egy szál alsóban álltak a ház közepén amikor szóltam nekik, hogy vendégünk érkezik. Ők is hasonló sebességgel rohantak be szobájukba. Nyílt az ajtó és lerohantam. Bele ugrottam Jimin nyakába míg a mellette álló fiú némán bámult minket.
-Ennyire hiányoztam?-kérdezte Jimin.
-Ne tudd meg mennyire.
-Te is nekem.Remélem nem baj ha egy pár napig itt lesz Jae.
-Nekem nem.
-Ha nem baj akkor én most felcuccolok.-indult el az emeletre Jae.
-Persze nyugodtan menj. Megmutatom a szobád.-kisérte fel Jimin az emeletre.Én inkább berohantam a konyhába és földre roskadva bújtam el a felém közeledő biztos halál elől. Mondjuk szerintem Jimin nem tudja, hogy mi is volt köztünk és én ezért nagyon hálás vagyok. Éppen azon gondolkodtam, hogy hogyan kéne menekülnöm amikor Jin benyitott a konyhába.
-Hát te?-csodálkozott.
-Bújócskázok.
-Kivel is pontosan? Csak nem Jae-el?
-De,de shh.-csitítottam.
-Oké, miért is bujkálsz előle?
-Amikor elmentem az egyetemre akkor ő is oda járt. Legjobb barátok voltunk de egy napon a koliban bulit tartottak és mi fent buliztunk ketten. És hát Jae megcsókolt. Nagyjából ennyi.-válszoltam Jin kérdésére.
-Értem szóval Jae megcsókolt.
-Neked komolyan csak ez ragadt meg?
-Igen!
-Shh.-csitítottam ismét.
-Na én megyek most úgyhogy szia.-állt fel mellőlem Jin.Miután távozott meghallottam, hogy valaki a lépcsőn rohan én pedig inkább felálltam a földről és kimentem a nappaliba. Amikor megláttam, hogy Jimin az oda mentem hozzá és megöleltem.
-Hogy hogy itt van Jae?
-Hát mivel megkérdezte, hogy nem lakhat-e nálunk ezért befogadtam egy pár napra.
-Aha, értem. Amúgy mikor adjuk át az ajándékokat?
-Szeretnéd?-kérdezte huncut mosollyal az arcán.
-Mindennél jobban.
-Nálam is?
-Dehogy.
-Fiúk! Gyertek gyorsan ajándékozás.-ordított fel az emeletre Jimin.A csorda elindult lefelé és útközben Tae és Jungkook elvágódtak úgyhogy az út felénél már lefelé gurultak magukkal sodorva Hoseokot is aki még mindig egy szál alsóban álldogált ugyan úgy mint Yoongi. Jimin és Jae ezt persze nem értették és Jae egyből azt vehette le, hogy Yoongi és Hoseok melegek. Jimin csak értetlenül állt mellettem.
-Ez mégis mi a franc?-kérdezte röhögve Jimin.
-Mersz vagy mersz.-válaszoltuk egyszerre.
-Ah... inkább adjuk át az ajándékokat.- javasolta Hoseok.
-Jó ötlet.-csatlakozott Yoongi is.Először mi adtuk át az ajándékokat. Aztán Jin, Yoongi, Hoseok, Namjoon, Tae és aztán Jungkook. A végére maradtam én és Jimin. A gyűrű amit vettem neki a zsebemben volt. Amikor odaadtam neki majdnem elájult szegényke. Én kaptam tőle egy cipőt és egy nyakláncot. Nagyon meglepődtem, mert nem számítottam rá. Miután átadtuk az ajándékokat kezdődhetett a vacsora.
~Sziasztok, tudom nagyon nagyon rövid rész lett és sajnálom is. Megpróbálok a suli alatt többet írni. Ha tetszett nyomj egy csillagot és kommentelj. Ha valakit érdekel elkezdtünk egy barátnőmmel közösen írni egy Jin ff.-et aminek a címe:Új élet, boldog jövő. Lehet, hogy elkezdek majd egy új könyvet. És innen szeretnék utólag is boldog új évet kívánni. Kpoppban gazdag boldog új évet!!!~
أنت تقرأ
Felelőtlen barátság /Szünetel/
عشوائي"-Nem engedlek soha többé távol tőlem!-suttogta majd megcsókolt. -Hát akkor vigyázz rám.-válaszoltam. -Vigyázom rád.-mondta és megölelt." -Emlékszel ezekre a szavakra? Hát most megszegtük őket.-hullottam a földre sírva.