2.rész:Egy hosszú este.

49 5 0
                                    

Amint befejeztük a "kellemes" zuhanyzást (ami annyiból jó, hogy kevesebb a vízszámla) mentünk és felöltöztünk, aztán befeküdtünk az ágyunkba. Tae beugrott mellém. Még mindig azon gondolkozom, hogy a hat tag közül miért pont engem választott. Ezt valószínűleg csak úgy tudom meg ha megkérdezem. Már majdnem kiejtettem az első szót amikor hirtelen megszólalt és kizökkentett gondolatmenetemből.

-Min gondolkozol?- kérdezte.

-Öhmm, hát.- próbálkoztam megszólalni.

-Várj, kitalálom.- válaszolt.

-O...- fejeztem volna be a mondatot, amikor közbevágott.

-Fogadjunk, azon gondolkodsz, hogy miért, pont téged választottalak.- hangzott el a mondat, amitől le is fagytam egyből.

-Az az igazság...- kezdtem bele a mondatba amikor ismét félbeszakított.

-Nyugi Kook tudom, hogy ezen gondolkozol délután óta, túl jól ismerlek.

-Na jó ez az igazság.- mondtam ki az igazat.

-Azért választottalak, mert jó fej vagy, és imádok veled lenni.- válaszolt.

Tae mindig határozott, de most valahogy nem tűnt annak.Túl nagy volt a csend ezért kötelességemnek tartottam,hogy megszólaljak:

V hyung!- szóltam a nekem háttal ülő fiúnak.

-Igen maknae?- fordult felém válaszra várva de helyette csak egy ölelést kapott, amit idővel de ő is viszonozta. Persze a legszebb pillanatban kell megjelennie J-hope-nak. Amint észrevettük,hogy nyílik az ajtó elengedtük egymást.Hobi lehívott minket enni. Amire leértünk mindenki a helyén ült. Evés közben felmerültek külömböző témák, például, hogy holnap szabadnapunk van. Amint vége volt a vacsorának,felrohantam a szobánkba.Amikor meghallottam a lépteket a szobánk melletti fürdőszobába rohantam. Mi ütött beléd Jeon Jeong-Guk?-kérdeztem magamtól, aztán hirtelen elkezdtem sírni.Arra lettem figyelmes, hogy kinyílik az ajtó és Tae ott áll előttem.Iderohant hozzám és megölelt.

-Mi a baj maknae?-kérdezte szomorúan.

-Azt hiszem szerelmes vagyok be...-fejeztem volna be ha nem szakít ismét félbe.

-Shs...- csitított és a száját az enyémre helyezve megcsókolt. Nem tudtam, hogy mit reagáljak ezért én is megcsókoltam.

-Mit is akartál mondani?- tért vissza az előző témára.

-Ja csak azt,hogy...-nem tudtam mit mondjak ezért az első baromság ami eszembe jutott kimondtam:

-Azt akartam mondani, hogy Jimin bejött az előbb.-vágtam rá gyorsan.

-Komolyan?-kérdezte felvont szemöldökkel.

-Na jó, nem ez az igazság.-válaszoltam őszintén.

-Akkor szerintem azt akartad mondani, hogy szerelmes vagy belém.- jelentette ki a legnagyobb nyugodtsággal és egy pimasz mosollyal az arcán.

-Mi?-vontam kérdőre.

-Jól hallottad.-kacsintott rám.

-Inkább aludj hyung.-parancsoltam az ágyba.

-De csak akkor, ha veled aludhatok.-mosolygott.

-Oké.-adtam be a derekam.

Na az "alvás"-ból minden lett csak alvás nem. Tae-val anime maratont tartottunk, ettünk és aztán nekiálltunk elmesélni életünk legkínosabb sztorijait. Aztán V hyung megfogta a kezem és lerángatott maga után a konyhába. Amikor leértünk szorosan magához ölelt, aztán odasétált egy szépen lefestett konyhabútorhoz és kivett belőle két karton sört és két üveg pálinkát.

-Segíts!- szólt oda nekem miközben a 2 karton sörrel küszködött.

-Add ide a söröket, te pedig vidd a pálinkákat.-utasítottam, visszatartva a röhögésem.

-Igenis kapitány!- vette fel a két üveg pálinkát és tisztelgett előttem mint egy katona.

-Hangosabban nem is tudnál beszélni?-röhögtem el magamat.

-Bocs főnök.-válaszolt miközben fölfelé vágtatott a lépcsőn.

Amikor égre beértünk a szobába, kibontottunk egy doboz sört és odaadtam Tae-nak. Beleivott és a kezembe nyomta és "most te jössz" nézésével tekintett felém. Ez így ment egészen addig amíg full részeggé nem váltunk. Az az utolsó emlékem, hogy Tae magához húz először az ő, aztán az én pólómat veszi le. Aztán felébredtem és hajnali 2 óra volt, és had ne mondjam még mindig full részeg voltam velem együtt Tae is. De hirtelen felpattant és a kezembe nyomott egy üveg pálinkát.

-Ki tudja hamarabb meginni?-érdeklődtem.

-Aha, aki hamarabb megissza az adhat a másiknak egy csókot.- tette izgalmasabbá a játékot.

-Akkor, egy kettő három!-és már indult is a verseny.

Tae olyan gyorsan vedelt, hogy esélyem sem volt ellene.Bár mondjuk Tae-tól egy csók nem is olyan rossz. Sőt egész jó.

-Nyertem!- kiáltott fel.

-Akkor enyém a csók.-közöltem vele.

-Ha először elkapsz!-kiáltott és már futott is.

-Te akartad.- válaszoltam és már futottam is utána, mire elkaptam majd meg haltam.

-Kiérdemelted.-hajholt közel hozzám és megcsókolt.

-Köszönöm ura...- válaszoltam volna de ismét félbeszakított.

-Shh...- hajolt közel és ismét megcsókolt.

Szerintem nagyon élvezi ahogy a csókjaival kínoz engem.

-Mit szólnál egy felelsz vagy merszhez?-kérdeztem.

-Benne vagyok, holnap úgysem fogunk emlékezni semmire.-válaszolt.

-De nem jó, kevesen vagyunk.-szomorodtam el.

-Akkor majd legközelebb.-válaszolt ő is szintén szomorúan.

-Most inkább aludjunk.-javasoltam.

-Oké, aludjunk.-takarózott be és mellém bújt.





~Sziasztok remélem tetszett.Ha igen és szeretnétek még akkor jelezzétek.Tudom nagyon rövid lett és sajnálom <3~



Felelőtlen barátság /Szünetel/Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora