Hádka

1.1K 37 0
                                    

Viděl jsem jak tam stojí a má v očích slzy když mě chtěl moon kopnout tak jsem viděl jak se Gabriela rozeběhla přede mě a moon jí kopl do břicha začal brečet a utekl nemohl jsem se zvednout tak jsem jí obejmul aby jí nebyla zima stmívalo se a byla ještě větší zima než teď byli jsme tam sami jen mi dva

*O dvě hodiny později*
Bylo už asi tak půl desáté a snažil jsem se zahřát Gabču. Náhle jsem slyšel kroky byla to Elis jediný co jsem viděl byla tma a hlasy potom se to ztlumilo.

*Pohled Gabči*
Šla jsem se projít a najít moona pak jsem viděla něco nečekaného moon dal pěstí mattemovi a mlátil ho Mattem si mě všiml a měl výraz help me. Když moon natáhnul nohu viděla jsem že ho chce kopnout rozeběhla jsem se a ucítila jsem velikou bolest měla jsem  slzy na krajíčku po chvíli jsem usla a cítila jsem jak mě někdo obejmul a pak jsem viděla jen tmu.
*Pohled moona*
dal som mu päsťou a chcel som ho čo najväčšou silou kopnúť ale potom som počul niekoho bežať bola to Gabriela a natiahla sa pred Mattema kopol som jej do brucha začal som plakať a utiekol.

*O dva dny později*
Chtěla jsem se zvednout ale bylo to tak bolestivé nemohla jsem se ani otočit tělem jenom hlavou vedle mě seděl brácha spal pohladila jsem ho po vlasech když jsem se otočila na druhé straně ležel Mattem a spal na posteli neviděla jsem mu tvář měl tam obvazu najednou dovnitř vystoupila Elis začala brečet a já taky „ zítra by tě měli pustit” řekla a šla ještě za doktorkou, ale mě se v hlavě točí jen dvě otázky proč to udělal a jak to mohl udělat svému kamarádovi který je součástí crew.

*Pohled moona/Sama*
čo som to urobil ublížil som svojej jedinej láske nej jediný frajerce sklamal som ich.

*Pohled Mattema nic jsem neviděl jenom tmu a slyšel jsem jak tam přišel Dominik a začal brečet ale proč a pak mi došlo že jsme v nemocnici a je tam i Gabča bylo mi do breku ale po pár hodinách jsem usnul

*Ten den kdy je měli propustit*
Juchu konečně vezmu si věci a půjdu ale doktorka mě zastavila a řekla ať držím menší dietu a ať nechodím sama aby se mi nic nestalo. Já jsem šla do chatky a všimla jsem si Dominika nevím co tam dělal ale radši jsem zůstala za dveřmi byla tam Elis líbali se tak jsem opatrně otevřela „neruším vás hrdličky” řekla jsem „ ne netušíš zrovna jsem chtěl jít ”
Převlékla jsem se a šla se projít byl tam moon spal tam lehla jsem si tajně vedle něho západ slunce byl nádherný a vyšli hvězdičky já jsem usnula. Ráno jsem se ocitla v jeho obětí vstala jsem a omylem jsem ho vzbudila a pak se stalo něco nečekaného.....

Ahoj máme tu další část příběhu možná je trochu krátká ale neměla jsem nápad co tam dát snad jste si to užili večer nebo teď nevím kdy ale vyjde další část rozchod snad se vám to líbilo zatím čuuuuuus 😊

Studiomoontv a jáKde žijí příběhy. Začni objevovat