Pomsta

986 36 2
                                    

*sen*

Byla jsem svázaná v nějaké místnosti a v rohu byla nějaká osoba která nešla vidět  „kdo jsi jak jsem se tu oc...." Nedořekla jsem to protože mě někdo přerušil „ Buď ticho kurva!!!" Byl to Sam přišel ke mě a v ruce držel nůž. Moje oči hleděli se strachem na ten nůž pak jsem se podívala na Sama který se ďábelsky usmíval přiblížil se ke mě blíž a chytl mojí ruku a začal mě řezat. Začala jsem brečet „ au to bolí. Same prosím přestaň!!!" Sam se jen usmál a přestal. Myslela jsem že mě nechá na pokoji, ale mýlila jsem se tentokrát vzal mojí pravou ruku a zase mě začal řezat. A po chvíli zase přestal udělal dva kroky dozadu a smál se ďábelským smíchem. Já jsem ho nevnímala a koukala do toho rohu kde je ta neznámá osoba která začala nahlas vzlykat otočila jsem se zpátky na Sama „ Ale čože zaujíma ťa kto tam je čo???" Já nic neřekla a Sam šel do toho rohu a rozsvítil lampičku. Byl tam Maty.... Podíval se na mě a já na něho viděla jsem mu do duše že chce pomoct odvrátila jsem pohled na Sama který stál za ním. Chytil ho za vlasy a naklonil mu hlavu a dal nůž na jeho krk a pomalu začal s tím nožem hýbat. Maty začal brečet a já je jen pozorovala „ Né prosím nech ho!! Nic ti neudělal!! Vem si mě udělám cokoliv jen ho nech být!!!" Sam přestal a šel ke mě „ Čokoľvek jo fajn chcem aby si zdochla suka jedna skurvená!!" Na nic nečekal a vystartoval na mě nožem........

*Pohled Gabči*

Vyskočila jsem z postele a začalo mi bušit srdce jako o závod. Koukla jsem se na ruce s byli pořezané a zalité krví. Maty ještě spal tak jsem potichu slezla z postele a šla do koupelny. Oplachla jsem si ruce a byli na nich nějaké jména "Sam,Maty,Dominik koho ešte chceš ty suka" a na té pravé byla nějaká věta "Kiež by si zdochla" ruce jsem si zavázala obvazem a koukla jsem se do zrcadla a za mnou stál Sam který se ďábelsky usmíval. Blesku rychle jsem se otočila a stál tam Maty který se tvářil vyděšeně a pohled upřel na mé ruce „ neboj všechno je v pořádku jen jsem měla špatný sen a nemohla jsem usnout" řekla jsem a on mi ty ruce rozvázal. Udělal dva kroky dozadu a ještě víc se zděsil „ Maty tak to není já se....." Ani jsem to nedořekla a začal utíkat. Utekl do lesa já jsem furt za ním běžela. A najednou jsem se švihla o větev stromu já začala pištět aby si mě Maty všiml ale byl daleko. Začali mi téct proudy krve z nosu a já viděla jen tmu.

*Pohled Matyho*

Furt za mnou běžela tak jsem zrychlil poslední co jsem slyšel bylo prasknutí větve a křik Gabči. Rychle jsem se otočil a běžel zpátky kde se křik ozval. Jediné co jsem viděl byla prasklá větev, krev a nějaký kus papíru na kterém bylo něco napsaný tak jsem to vzal do ruky a očima jsem začal projíždět řádky " ak chceš ešte vidieť tú svoju princezničku tak príď sám Do budovu za kopcom budem čakať vo vnútri budovy a ak neprídeš tak už jej neuvidíš pretože zdochne!!" Rychle jsem šel do tábora a vzal jsem sebou Vitu, Radka a Dominika. O pár minut jsme leželi na kopci a koukali na budovu. Najednou jsem slyšel křik Gabči a tak jsem rychle sešel kopec a kluci taky. Když jsem byl u vchodu tak jsem klukem řekl ať zůstanou tady a kdyby se něco stalo tak ať proběhnout. Když jsem vběhl do velké místnosti tak jsem viděl sklo přes které šla vidět další místnost která byla od krve a byli tam zavěšené háky a okovy. A koho jsem tam neviděl byl tam Sam který kladivem mlátil do kolen Gabky která byla spoutaná v okovech a byla celá od krve. Na nic jsem nečekal a běžel jsem přímo proti tomu sklu které se roztříštilo všude kolem hned jsem dal Samovi pěstí a on spadl na zem. Odpoutal jsem jí q v náruči jí předal Dominikovi. Radek mi pomohl spoutat Sama do okovů. Najednou tam přišel Dominik i sní a ona ukázala na místo kam jí má položit. Otočila se na nás „ kluci pryč chci si s ním promluvit sama!!" Vyštěkla po nás a my šly pryč.

*Pohled Gabky*

Viděla jsem jak se pomalu probouzí a zase se začal ďábelsky smát. Koukal na mě tím s vím ďábelským kukučem ale já to ignorovala „ tak dělej řekni mi celou pravdu od začátku až do konce!!! Dělej!!" Zase se začal smát ale po chvíli přestal a začal vyprávět „ neviem prečo by si to chcela vedieť ale tak dobre ako sa ti stala tá nehoda a bola si v ošetrovni tak tí Maty dával pusu zrovna keď som prišiel vybehol som von a ten kretén furt za mnou išiel tak som mu ďalej päsťou a o tých pár dní som porezal kvôli tebe pretože sa správaš ako suka ale počkať ty si. Potom som ťa videl ako si sa bozkávala s Dominikom. A ten odraz v zrkadle nebola len halucinácia ale krutá realita tie s nikoho nezaslúžiš a Vita si určite myslia to isté chudák brat a chudáci ostatné ktorým si ublížila. Už od začiatku som si myslel že sa budeš správať ako krava ktorá sa vyťahuje že má za chalana YouTubera a mal som pravdu si len úbohá suka čo sa chová ako krava nikto si ťa nezaslúži ti socka" nahrnuli se mi slzy do očí „ a já jsem s tebou neměla chodit. Nemusel si se chovat jako kretén a mohl si to s Matym vyřešit po dobrém už tě nikdy nechci vidět!!!" On nic neřekl. Sklopil hlavu a zase se začal smát. Najednou tam vešel Dominik a vzal mě do náruče „ donesu tě do nemocnice." Řekl svým sladkým hlasem a usmál. Já kývla. Vyšli jsme ven a já usnula.

*O tři měsíce později*

Probrala jsem se v nějaké místnosti a cítila jsem něco teplého na ruce. Byl to Dominik měl ruku na mé a hlavu měl položenou na posteli, asi spal. Byl docela roztomilý. Pohladila jsem ho po vlasech a on se probral „ neboj Domčo všechno je v pořádku" usmála jsem se na něj a on mi úsměv oplatil. Po chvíli ticha jsem promluvila „ Co se vlastně stalo a jak dlouho jsem spala a co se stalo se Samem" on se trochu zarazil „ no.... Odnesl jsem tě do nemocnice a jak si usnula no... Spala si tři měsíce a Sam je teď v psychiatrické léčebně....." „ co tři měsíce?!" Dominik chtěl ještě něco říct ale vtrhla tam sestřička „ návštěva končí tak běžte domů pane Tučku" usmála se a Dominik přikývl otočil se na mě a dal mi pusu na tvář a já se usmála. Sestřička mi dala jídlo a odešla a niž bych měla šanci se na něco zeptat. Jídlo nebylo zas tak o moc lepší než ta bolest ale přesto jsem to snědla protože jsem měla hlad. Po chvíli jsem usnula......

Omg 1171 slov 😱. No snad se vám to líbilo upřímně včera jsem na tom pracovala celou noc a byla jsem v půlce a jelikož je můj mobil křáp tak se mi dneska musel restartovat a smazat půlku dokončeného příběhu super 😾. Naštěstí jsem si to tak trochu zapamatovala v hlavě tak jsem to teď sepsala a teď to jdu vydat. A pište do komentářů svůj názor ohledně toho příběhu jak se vám to líbilo a co si myslíte o tom co se to v tom příběhu stalo zítra vyjde další část a rozhodla jsem se že budu s tímhle pokračovat a ke více bude v infu který jdu napsat. Zatím čuuuuuuus dejzříčci moji 😻.

Studiomoontv a jáKde žijí příběhy. Začni objevovat